…HANAYORI DANGO VS LAST QUATER…

Aku dengan bangganya nak citer nieyh, sal dua cerita jepun yang aku baru selesai tengok minggu lepas.misi keboringan tahap melampau tak ada maaf dah jadi berdua dengan cik kakak menggodek DVD yang tersimpan lam kotak lalu terjumpa dua buah citer jepon. kedua-duanya memiliki hero yang kacak giler tak hengat, kacak tahap gaban! walau pun gaban tu sebenarnya tak adalah kacak pon kan? kan? kan?

~~kacak ker?? alaaa korang janganlah tengok robot dia mang la ensem, tengok orangnya tu… mana de ensem sangat pon~~

lah kalau itu macam aku tukalah yeap, mang kacak tahap suria perkasa hitam ko! 

ni lah cerita yang baru aku tengok minggu lepas, HANAYORI DANGO ataupun meteor garden versi jepon (korea-korea ai tak layan okeh). menengok citer ni membuatkan aku dan cik kakak melelehkan air mata… memang sedih berganda-ganda wei, tak cayer acu try tengok. paling tak tahan bila dia pasang lagu tema dia, adess.. mang nanges la! aku aci bet okeh bagi pompuan-pompuan sekali, mang aci nanges korang tengok. tapi kadang bengkek jugaklah tengok citer ni sebab halangan demi halangan tak habis-habis, dari awal cerita sampai abis! sampai aku rasa nak muntah dah tengok halangan dorang dah tu memasing ego tahap dewa! sama-sama berahsia bagai nak-nak lagi Makino tu, ego dia terlalu tinggi walau dia tau Jun (aku tak egat nama dalam citer tu) tu cintakan dia.

satu lagi movie adalah LAST QUATER, yang ni ai dun like. disarankan anda tidak menengok nya sama ada di talibesen, dvd, wayang, tibi rumah sebelah, mana2 jelah. sebab citer dia sangat bengong toing toing… pesal aku tambah toing-toing tu? haha entah sesuka aty aku je kan? bagi aku cerita ni kalau Sayaka dan kembali bersama Adam (hyde) pasti citer ni akan jadi syok giler. citer dia mang sehampehnya lah!

aku lebih prefer citer jepon dari korea, jiwa aku ta masuk lah dengan citer korea ni. cuma ada dua je citer korea yang melekat dalam hati aku, A Funny Wild Gurl n Oh! My Lady… dua ni je yang aku leh layan walaupun ada certain certain episode yang aku miss…ngee~~

VS

 

notatangan:: sesungguhnya aku kipas susah mati Jun Matsumoto! muachhhxx lebiu lah dear xoxo….

Leave a Reply

