…TAKKAN BERHENTI MENCINTAIMU…

Pernah dengar tak tajuk diatas.
bagi yang blom pernah dengar sila jangan muntah dulu, ni bukan cerita jiwang aku.
ni sebenarnya sebuah novel yang aku dah lama habiskan pembacaan nya…
tapi macam biasalah saat ni baru rajin nk buat komentar…
ala korang ni macam tak tau pulak yang aku ni pemalas tahap dewa!

bagi aku mula-mula baca cerita memang la sangat bosan.
sebab tak berapa nak paham hujung pangkal.
agak kemerengan sikitlah nak bagi paham tu
tapi bila masuk je bahagian Cleopatra dah jumpa dengan hero dia tuh, carta cerita dia terus melonjak paling bes jadiknya.
bila dah habis baca satu buku yang tebal kalah buku perintah am tingkatan 6 tu aku baca sekali lagi.
kali ni penuh penghayatan dan cuba memahami.
hoyeeyyy! akhirnya berjaya… omakkk den bojayo ni ha!!

cerita dia memang sangat bes dan lain dari yang lain.
jalan cerita dia boleh buat korang pening kalau korang tak cuba paham betul-betul.
bermula dari heroin berjumpa dengan hero sampailah dia sendiri bermati-matian mempertahankan cinta mereka sedangkan hero tu boleh buat tatau je? nasib la hero tu hensem lau tak aku rejam sampai mati!
dan macam biasalah akhirnya hapi ending.
ouhh aku tak tahan kalau cerita cinta bermatian tapi last ending dia cam banggang la jugak, sad ending…
i juz can’t accept that! rasa nak bako je buku tu.
tapi nasib kali ni ending dia bes maka tak rugilah aku berhabis duit yang begitu banyak untuk novel ini.

satu lagi hasil nukilan Nass Alina Noah yang aku gemari
(sebenarnya semua hasil tulisan dia pon aku suka)
adalah Selamat Pengantin Baru Isteriku…
first time baca tu memang rasa bosan tapi memang agak kelakar la
dan banyak jugaklah yang tak masuk akal macam cara dia treat adik dia si Qisti tu sampai ikat kat pokok satu malam, pastu makan kat kandang kuda dengan ada najis kuda,
wooo orang pon tak sanggup tau inikan nak bayangkan cerita tu.
dan di pertengahan cerita mang sangat bes.
setelah berkahwin tu si Qisti ni memang sorang yang sangat setia dengan cintanya terhadap si suami yang bernama Addam,
tapi yang agak vongoksnyer si Addam tu macam zero pulak!

agaknyalah kan nass alina ni memang suka buat cerita hero hero bongoks yang otak zero plus2 ni agaknya ya??

aku sarankan korang baca cerita Takkan Berhenti Mencintaimu tuh…
sebab bagi aku citer dia memang best dan korang tak kan menyesal punyer.
kalau menyesal, sila jangan pukul aku tapi pukullah orang yang buat novel tu. hahaha…..
cuba larik dari kesalahan nampak.

 

Entah di mana silapnya,
dia menjadi seorang isteri sedang sekeping hati kecil sudah bersumpah untuk mencintai orang lain.

Silapkah sebuah perkahwinan sehingga bunga-bunga asmara tidak pernah berkembang indah?
Silapkah terlalu mencintai sehingga benci menjadi kelopaknya?
Silapkah jatuh cinta sehingga haruman yang mengindahkan itu menjadi racun nan berbisa?

Malam-malam kian sepi dan semakin sepi, dihambat persoalan-persoalan yang tiada jawapan.
Namun lelaki itu tidak akan berdiam diri.
Dia akan melakukan segala-galanya untuk memiliki hatinya…

Dan aku, Puteri Chaira Cleopatra,
takkan mahu menjadi Cleopatra yang sepi tanpa Caesarku.
Kerana aku takkan pernah berhenti mencintamu…

4 thoughts on “…TAKKAN BERHENTI MENCINTAIMU…

    • cik nick::
      eceh…..statement… hurmmm kiter neyh baca masa lam tren jerk, mengisi masa lapang….
      lau duk tengah2 xleh tdo jadik baca lah novel sepanjang sejam perjalanan tuh…

  1. Owh “Selamat Pengantin baru Isteriku”…buku yang lebih tebal dari kamus oxford tuh…
    Skrg kiter suka baca novel english…novel melayu tgh tggu dr penulis2 lama…
    Penulis baru citer byk yg lebih kurang…
    Baru baca starting dah tahu ending…ngeh ngeh ngeh suka atie jer nk kutuk2 org…

    • Pn Eby::
      miahahahha tau xpew…..tebal nyer mengalahkan semua kamus kat mesia neyh…ngeh3. Kiter suka jugak penulis novel neyh sbb citer dia, ending mang giler….penink kepala…
      lau cam novel omputih kebanyakkan yg kiter baca tergantung jerk citer, buat sakit aty jerk.
      kiter otw nk beli novel ahadiat plak…da lama xbeli

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s