…PABILA MENTAL MENJADI KOSONG, IDEA LARI BERTEMPIARAN…

Lama kan aku tak hapdet belog aku? ke korang ta pasan.
buat-buat la perasaan yeap. kenapa?

>MALAS? : emmm tak jugak…aku mang tengah rajin nak menaip nih.
kebusanan pon dah tahap melampau lampau dah.

>KEKERINGAN IDEA? : boleh dikatakanlah….tapi….entahlah….

mungkin sememang aku tak ada  bahan citer yang menarik untuk aku ceritakan pada korang setakat ni,
selain gigih nak menyiapkan novel aku tu.
ada jugaklah cerita cerita sedih, tapi aku pon macam tak bersedia nak kongsi citer sedih ni dulu jadik biarlah dulu cerita cerita ta best tu.
kalau boleh aku nak post benda yang istimewa dalam idup je kecuali dah tak tahan sangat tatau nak luah kat sape, maka belog ini lah yang menjadi mangsanya.
isk isk isk kesian kat ko kan belog tulah siapa suh jadik belog…
yang pasti aku ada satu cerita sedih tapi bukan sekarang aku akan cerita, suatu hari nanti mungkin,
ya suatu hari nanti bila aku dah bersedia nak bercerita, setakat ni apa yang aku doakan biarlah orang yang suka aniaya orang ni akan dapat balasan setimpalnya dari Allah.
Dia lebih tahu segalanya.

nantilah kalau ada cerita bes ke menarik ke aku akan taip satu entri.
buat masa ni memang aku tersangat blank!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s