…KEPERLUAN UNTUK MENYELARAS DUA BIJI BELOG…

tetiba aku rasa seperti rajin yang tidak terhingga dan tidak terduga kini.
aku mendapat satu idea macam mana aku nak selaraskan kedua-dua belog aku
iaitu blogspot dan wordpress ni. sebab ada kengkawan aku yang mempunyai dua belog jugak
dan menyelaraskan nya dengan cara menulis tentang info semasa la, tentang masakan la dan tentang kerastangan…err maksud aku kraftangan.

so ape kata aku pun selaraskannya dengan menulis tentang sesuatu
yang ada kena mengena dengan salah satu hobi aku? temanya haruslah NOVEL!
aku nak tulis sedikit komentar tentang novel-novel yang aku dah pernah baca.
yelah kalau aku belom baca camne aku nak buat komentar, yea tak.
kiranya aku ni jadi pengkritik la kununnya.
cewah! bujet aku ni bagus sangat ke dalam dunia penovelan.
dan bagi aku seorang penulis yang baik pasti akan menerima dan ingin mendengar
hasil tulisannya dikritik untuk beliau terus membuahkan penulisan yang baik.

itu bagi aku lah kan,
pendapat dari seorang pengemar dan peminat dunia penovelan
dan sekarang tengah berusaha merajinkan diri untuk mula menulis novel semula.
ohh sesungguhnya aku sangat-sangat malas, aku sendiri pon tatau la bila masanya aku rajin nak menulis semula. otak macam beku tak ada idea nak menulis.
pape pon insyaAllah, harap-harap impian aku nak pasarkan novel penulisan aku itu tercapai.
cepat atau lambat je.

so nanti korang korang semua yang terajin terlebih tak ada keje nak buat tu kan,
yelah dari mengumpat je keje korang… termasuk lah aku sekali hahaha!
baik korang baca belog aku dan turut bagi komentar sama kat novel novel yang aku siarkan tu kan.
at least boleh juga berkongsi pendapat dan korang semua pon leh kongsi novel-novel yang korang dah pernah baca tapi aku lom baca lagi.
hurmm, agak menarik tuh kan?? ke bagi aku je? pe pendapat korang.

oleh itu, korang janganla segan segan yea nak melawat belog aku tentang novel tu kat sini WRITER DESK.
aku akan cuma hapdetkan mana yang termampu untuk novel novel yang pernah aku baca.
untuk itu, majulah sukan untuk negara *tetiba* ngeh! majulah penulisan untuk negara!!

2 thoughts on “…KEPERLUAN UNTUK MENYELARAS DUA BIJI BELOG…

  1. sudah lama tidak membaca novel…last membaca novel zaman2 blajo dulu..hahaa
    antara novel yg plg suka n dibaca 2 3 kali tanpa jemu.. OMBAK RINDU, BICARA HATI ngan SELAUT KASIH…ader satu lagik…lupa tajuk citernya.. T__T novel2 yg lelain tuh baca jugakk..tp suda tidak ingat lor tajuknya..hik3

    ikhlas dari hati yg tulus yg suci lagik murni.
    -bukan peminat fanatik novel-
    agagagagagaga

  2. cik nick:: dulu jarang sgt bc novel sbbnya masih blajo, so wit pon xcokop nak beli novel dah tu masa pon terhad asik dok pk sal blajo jerk… bila dah bekerja neyh minat tu dtg balik…tu yg membaca tanpa henti sekarang ni hihihihi….hak3…xpew masing2 ada minat masing2

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s