…AWARD DARI CIK NICK…

hoyeh! hoyeh!! joget ala ala sinchan sikit.
jagungku tarian jagung….
kali ni dapat lagi award dari cik nick comey!!
kamo0 tak jemu-jemu nak kasik awards kat aku kan?
lagipun memang dia sorang je yang dok kasik aku award…huhuhu kesian kan kat aku??
cakaplah yang korang kesian, pleaseee…..

jeng jeng jeng….

inilah awardnya…

 

AWARD BLOGGER CUN!!

maknanya aku lah yang CUN tu kan…
diulangi AKU sebagai blogger dapat award CUN jadik AKU+CUN= AKU CUN kuasa dua….
wakakakakka…. tak sangka aku ni cun…
fuhhh kekembangan telah bermaharajalela….
terima kasih banyak banyak lah kerana mengembangkan aku dengan memberi award cun kat aku yang comey ni, maknanya aku ni CUN DAN COMEY!
wakakakakka ok dah dah… santan dah penuh sebaldi nampaknya…
boleh buat pengat ubi jap lagi ni….
special thanks again to CIK NICK!

dia suruh aku tag kepada 10 orang kawan
dan memang aku tau aku takkan dapat memenuhi kehendaknya
sebab kawan blogger aku tak ramai pon dan yang ada ni pon dah lama tak berblogging ni…
so boleh tak kalau aku tak tag dorang?? ~~ngeeee

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s