…BILA TERLEBIH MAKAN VITAMIN…

memang lah tersangat susah dan seksa bila aku sudah merajinkan diri
untuk makan segala jenis supplement yang ada dalam bumi malaysia ni.
mulalah bila dah kenal namanya supplement aku asik nak makan aja
supplement yang boleh dipanggil vitamin.
masalahnya sekarang ni pakar kesihatan pun dah nasihatkan aku supaya tak mengamalkan pengambilan ini dan kalau boleh
terus berhenti dari mengambilnya kerana ia sangat bahaya…
berbahaya untuk kesihatan dan juga seluruh hidup aku la kiranya.
sebab bila aku mula je ambik supplement mulalah ia memberikan
tindak balas dan ransangan seperti ini… 

kiRer teRRer r TuH GuNa LaPpY Kai KakI jeRk

atau lebih dikenal pasti dengan tindakan MALAS…
ya itulah yang dinamakan vitamin M… haishh susah susah….
sampai aku nak hapdet kenduri kawen kawan pon aku malas,
orang tu dah sebulan kawen aku masih lagi tak buat entri entri tu,
nak tunggu dia ada anak dulu kot, baru aku buat sekaligus.
jadi ape kes???
sabar jelah menanti entri terbaru aku walau citer tu dah basi pon yea. hik hik hik!

notatangan:: lepas ni harus makan racun pulak…racun R… errr… tapi macam same je? ngee~~


Leave a Reply

