…KEMERAPUAN KEMBALI MENYERANG…

SALAM SATU MALAYSIA SEMUA!!! *tetiba* oke2

SALAM SEMUA!! ^_^

wahh! setelah hampir tiga bulan aku tidak menconteng di ruangan belog ini.
akhirnya aku kembali kerana teramat merindui untuk kembali
menconteng kisah-kisah merapu dan meraban tentang perjalanan hidupku.
dah nama pon personal belog kan? haruslah citer tentang aku.
takkan la nak cerita tentang fasha sendat tu pulak,
sedangkan aku tak tahu menahu langsung pasal dia.
dan malas nak ambik tahu sebab aku tak minat dia.

sebenarnya semenjak dua menjak menyepikan diri ini,
aku menghadapi masalah besar boleh dikatakan merangkumi masalah negara jugaklah. dimana kumpulan beruk aku iaitu berukband aka broadband aku sudah mati!
uwaaaaa!! nanges laju-laju!!
aku sendiri pun tatau la apa penyakitnya
tapi akhirnya dia senang lenang je menghembuskan nafas terakhir
dalam bulan 11 tahun lepas.
beruk yang ku beri nama CELCOM itu memang lah tidak boleh diharap! Bengap!
lepas ni tobat la tak pakai dah beruk dari jenis macam ni.
aku bagi dia makan banyak-banyak pun dia mati jugak!
jadi dengan ketiadaan beruk ini aku dah tak dapat la nak berbelog,
aktiviti bermuka buku jugak terpaksa aku kurangkan atau dengan erti kata lain
memang langsung la tidak dapat bermuka buku sudah!!

so banyak jugaklah perkembangan tahun lepas yang aku tak dapat nak hapdet
tapi aku tak kira! aku tetap nak taip jugak kat sini walau apa pun yang berlaku. xkisahlah orang tuh dah kawen dan dah nak dapat anak pon,
baru aku reti nak post entri dia, aku tetap akan buat sebab kesengalan beruk aku tuh!
tak kira!!
jadi dengan ini aku ingin merasmikan belog ku ini dengan entri yang lepas-lepas itu. muahahaha!!

 

notatangan:: jangan sesekali berasa keliru, celaru atau terharu

2 thoughts on “…KEMERAPUAN KEMBALI MENYERANG…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s