…WEDDING MY BESTFRIEND-SNOW…

senanyer, cerita dah 3 bulan berlalu tau. baru sekarang dapat hapdet.
sowi yea kepada pengantin, beruk sengal nak meninggal!
orang itu dah beranak baru la tergedik-gedik nak hapdet cerita kawen dia
(makluman:: itu andaian jerk ok…tiada kena mengena dgn yg idop atau yg tlh meninggal dunia atau yg akan meninggal atau yg akan lahir)#

Tanggal 05 November 2010 telah sah sahabat baik aku yang paling best ni
bergelar Puan kepada pasangannya itu.
masa orang sibuk-sibuk nak meraikan deepavali
dorang lak sibuk sibuk nak angkat nikah.
dan pada 06 November 2010 mereka dah selamat disandingkan di rumah pengantin perempuan di Klang yang katanya berhampiran dengan Padang Jawa, isn’t?
maklumlah aku ni buta jalan… harap maklumla yeap.
seploh kali korang bawak pon aku gerenti sesat jugak.

kami rakan-rakan SEPAKU turut hadir memeriahkan majlis
yang memang dah tersedia meriah itu.
pengantin dapat dilihat mengenakan busan ala-ala kebaya moden dan baju melayu warna sedondon lemak ketam.
eh wujud warna cenggitu? suka suki ko je kan?
dah aku rasa macam rancangan nona pulak! muahahhaha!!
boleh dikatakan majlis kahwinnya dibuat secara besar-besaran la jugak,
siap ada potong-potong kek lagi pastu ada persembahan dan karaoke lagik, fuhh!
mang dasat giler r.
ti aku kawen aku nak buat 7 hari 7 malam nyanyik tanpa henti…hahahha!
amacam ada berani? eh eh eh aku kawen? apakah??

kitaorang pergi pun dah petang sangat masa tu
sebab memang cadangnya nak pergi lewat.
dah set masa siap-siap sebab kalau pergi lewat dapatlah
bergambar bersama pengantin kan?
dan memang termakbul lah impian tu.
banyak jugaklah gambar yang diambil, yang paling best jurukameranya sporting giler, siap suruh posing-posing gaya American Next Top Model lagi.
oke aku tipu.
tapi jurufoto puan snow memang sporting kebabom la.
terasa la macam artis jap bila semua berebut-rebut nak ambil gambar kami.  

apa yang penting kat sini, doa aku selaku sahabat yang menyayangi dirinya.
semoga Puan Snowhite aka Puan Esarli Budak Baik aka Puan Hidayah
dan pasangannya Tuan Azri aka Tuan Snowmen,
bahagia lah hingga ke akhir hayat hendaknya.
aku tumpang bahagia bila melihat mereka-mereka yang disayangi aku
gembira dan bahagia.
semoga kalian bahagia dan kekal, itu saja doa ku yang takkan pernah putus.

notatangan:: tak lama lagi merasa nasik minyak Cik Nicki pulop…weee~

6 thoughts on “…WEDDING MY BESTFRIEND-SNOW…

  1. br b’kesempatan tok comment..
    thanks a lot sume warga spaku yg sudi hadir..
    expecially kam0 my dear.. :-*

    • ::snow::

      hik3… xpew my dear… janji kamo0 perasaan sayer ada tulis entri utk kamo0 dan kamo0 bacanya….
      welkam my dear… muachhxx!! nanti jmpa ni sayer kasi adiah lain yeap….

Leave a Reply

