…CERITA HARI SABTU 1: CHOP N STEAK…

14/01/2011 – Tarikh ni bolehlah dikatakan satu tarikh yang aku tunggu-tunggu. satu tarikh keramat buat aku ^_^. sebab inchik Chenta Hati akan bertemu dengan aku. hikkss debarnyer tak citer la, macam masa mula-mula nak berkenalan dulu. butterfly in stomach sudah lengkap bersedia. tp alhamdulillah semuanya berjalan lancar, dari jauh dia datang jumpa aku…kekasih ati dia yang banyak songeh ini. thanks inchik chenta hati!! susah payah jugak dia datang ambil aku kat tempat kerja… memang terharu sangat weii, pes time tuh orang datang ambil aku balik dari kerja. afta dia check in hotel. we olls g makan-makan, bersembang hingga larut malam. 

15/01/2011 – Pagi tu aku bangun (ceh! pagi konon! pe kata kau gitau tengah hari je kan senang… cover bangun lambat la tuh!), inchik chenta hati dah menunggu untuk bekpas  lunch sesamer. kitaorang g kat mekdi KL Sentral mau makan prosperity beger… sampai ke KL Sentral peginya! thehehe.. sebab aku memanglah tak tahu kat area sentul ni mana lagi bangunan mekdi yang dorang pacakkan. prosperity beger ni harus dimakan secepat yang mungkin sebab beger ni peberet dia lagipun aku dah janji dengan dia, kalau dia datang sini, akan ku banje beger itu ^_^ pastu abis round-round da KL balik tukar baju sebab kami ada ngedate dengan kawan-kawan yang tersayang iaitu CIK ZANA dan CIK ATUN, tempat ngedate di Serdang sambil menikmati makanan di Chop n Steak yang kononnya sangatlah romantik dan macam dalam kapal itu katanya.

Sampai kat tempat makan lebih kurang jam lima petang. cik atun dan cik zana juga sudah menunggu tidak sampai beberapa minit pon dengan Mr Tangy nya yang kemek dibumper hadapan itu…ngeh ngeh ngeh sajer je aku nak mention sal Mr Tangy nya itu… wink wink wink jangan marah ya cik atun, nanti cepat jadik baby balik!. Sambung cerita, bila dah sampai aja pekerja kat situ pulak cakap restoran tu lambat lagi nak bukak so kitaorang teruskan dulu perjalanan untuk bersiar-siar di Taman Tasik Sri Serdang, yang inchik chenta hati aku gelar “lombong”, hahahaha!!  

sesambil itu sempatlah snap sepuluh dua puluh gambo. hikkss! tapi gambo dengan inchik chenta hati tak dapat disiarkan akibat dia sendiri yang tidak suka bergambo.

::mE:: orange juice

::CheNTa HatI:: teh ais – his peberet

::Cik AtuN:: watermelon juice

::Cik ZanA:: manggo juice

(rm2.50 except teh ais, aku lupa brapa harganya)

InI MiNumAn K-A-M-I

:: ordered by inchik chenta hati (rm10.90)::

::LaMb LeG::

:: ordered by us (rm8.90)::

ChICkeN cHOp

kami pon makan sesambil bergossip masih hengat lagi dunia. memenuhkan pewot yang memang kekosongan dari tadi sebelum membuka langkah lebih lebar ke I-City Shah Alam!! 

notatangan:: ini kita panggil sesi menambahkan lemak di badan… muahaha