…SUUWWIITT GIFT FOR ME…

TeDdY WiT FLoweR n FeRRero RoicHER

Oh My God!!

hanya itu je yang terluah dari mulut aku bila menerima hadiah dari inchik chenta hati.
hmm selama ni aku tak pernah lak dapat hadiah sweet camni.
selalu aku dapat handphone sebiji, cincin emas sebentuk, rantai seutas, jam bonia sebuah,
kereta toyota vios sebuah… yelah aku tipu! takkanlah ada orang nak bagi aku gitu… mukan artis pon. masa terima sangat-sangat lah hepi dan terharu!
dahla dia sanggup buang masa untuk aku pastu beli adiah mahal cenggini.
mana aku tau mahal?? rahsia! hakhakhak.

senanya aku tak harap pape pon dari dia, cukuplah dia dah korbankan cuti dia
dan susah payah datang ke sini demi aku.
ni pon dia kata last minit gift sebab tak sempat nak prepare apa-apa pun datang sini,
tak dapat dia nk belikan yang lagi elok.
perghhh dah macam ni pon aku terharu ini kan nak bagi yang lagi elok,
memang aku nangis terus lah jawabnya.

pape pon thanks alot dear! sesungguhnya aku sangat bahagia.
bahagia bila ada orang yang menghargai aku dan chenta ku ini. wink wink wink… muachhh!! xoxo🙂 hopely aku berterusan bahagia bersama inchik chenta hati!

notatangan:: pe kata kasik munge ros idop merah darah dalam 100 kuntum pulak???  send it to0 my opis tau!! muahahahaha! mak ai!

13 thoughts on “…SUUWWIITT GIFT FOR ME…

  1. WOW….baek punye…..
    sy sokong ur statement kak…chenta hati anto 100 kuntum munge2 cinta…wink2x..
    p/s utk chenta hati: sila kompol duit manyak2 yep…

  2. hahahah…1000 kuntum..mo penoh floor akak tuh nanti..xpe2..nti muleh guling2 atas munge tu.. pastu wt photoshoot…apakah???

    • zana:: teda hal lorh… muleh jerk… kain sendat baju ketat… kita buat photoshoot ala2 american next top model tu nnt… muahahahhaa!! pastu masuk dalam majalah keluarga…. eh3… apakah????

  3. kehkehkeh….eh ape da mjlh kuarge ?? mo pingsan ibu2 nengok kte wt aksi2 tlbey sudah tu nti….ngeeeee…..
    mukan kte da booking mjlh cosmopolitan ke???? hahaha….

    • zana:: kita kan menyuruh ibu2 supaya dorang bergaya macam kita, so xdelah laki dorang nak cari lain… hik3. Errmmm ada erk?? ritu sign kontrak dgn majalah playboy kan?? muahahahhaha!!

  4. hahahah…..bergmbo smbil beramal la kre nye nih.. de msok dlm kontrak eh part yg tuh???
    majalah playboy???(mmbygkn playboy2 di luar sne)..

Leave a Reply

