…SECAWAN KEMANISAN SATU CERITA LUKA DI MC’ D…

::seCaWaN KeMAniSan:: Mc FLuRRY

25/01/2011 – masa ni kuar hangout dengan Zana n Atun, itupun afta kerja.
we olls bercadang nak makan mc flurry yang dah lama aku mengidam nak makan
Berzaman wei aku tak merasa mc flurry ni
sesambil itu dapatlah jugak membuang masa yang memang dah sedia terbuang
dengan bersembang tanpa faedah, bergossip tanpa hengatkan apa-apa.
biasalah kan dah nama pon wonder gurls bergossip ajalah kerjanya! nak buat apa lagi. hakhakhak. kendian, tertimbul lah pulak cerita sal satu cerita luka tentang kejadian tengah hari tadi tu
yang tak berapa nak tengah jugaklah harinya tu.
cerita pasal minah gewdiks melampau plus sewel sorang tuh!
aku harus citerkan jugak ke??? korang ni memanglah kan lau bab gossip cepat jerk kepala tu mengangguk nak! miaahahaha!!

::Dari Sudut Cerita Aku::
Pagi tu tetiba inchik chenta hati online, tulis kat status ucap selamat pagi dan bertanya khabar.
ada dah orang yang menyapanya. so memandangkan dia tu CHENTA HATI aku,
aku pon nak jugaklah menyampuk (bukan senang dia nak update status tau).
aku ni pulak dah jenis biasa sangat dah beryayunk yunk bagai dengan dia…
bagi aku itu panggilan normal atau gurauan normal di FB,
memang azalinya kami ni suka usik diri masing-masing dengan panggilan macam tu.
berbalik pada citer tadi… wahhh penerangan cikit punya panjang dan lebor!
aku juz say “selamat pagi yayunk” then dengan sepantas otobot transformer gitu,
ada seorang minah balas “selamat pagi sayang…bla…bla..bla…miss u”
tapi aku sikit pon tak kisah dah namanya dia tu kawan kan? pedehal?
tetiba lak ada kawan aku dan dia balas komen cakap dia demam,
so aku bersembang la dengan dia sebagai wakil CHENTA HATI  la kononnya dah itupun kawan baik aku kan…. sekali minah sewel tu leh menyampok pulak mengatakan dia geli aku guna perkataan yayunk.

ceh!! haper perlu ke aku kisah?? hader aku kisah?? tak de kan?
pastu dia kata aku ni GEWDIXXS!! aku sabo lagi kot cuma kawan aku ni dah panas sikit
sebab si minah ni boleh jerk bersayang sayang bagai dengan CHENTA HATI aku ni.
then kami amik kata sepakat nak bukak citer lain kat tempat lain,
terus je minah sewel tu halau kami dari situ. perghhhH!!!
woi minah sewel! ni wall ko ke yang ko sibuk sibuk halau kitaorang ni? ko tu saper??
bini dia ke? tunang dia ke? aweks dia ke? yang sibuk nak halau kami all ni (kompius aku!)
aku ni aweks beliau, tapi takdelah menggediks macam minah sewel si baby alisha ni.
(baby lah sangat… bab* mungkin lebih sesuai….. errrrkkkk… ehem!)

kawan aku ni teruslah sound minah tu sebab dia tulus sayang xpe pulakkan.
minah ni kalau u olls nak tau, setiap kali CHENTA HATI aku ni update status jerk dia akan balas
atau pun dia akan tulis kat wall lelaki ni xlepas dari perkataan SAYANG/DEAR/MISS U/LOVE U…
nak tidur sebelah la haper la. tapi aku merangkap kekasih hati ni tak pernah kisah pun.
pastu boleh pulak dia tuduh aku desperate sangat nak kat laki orang, haa hambek ko!
so sebelum aku hangen dan dia dapat makian secara percuma dari aku
yang memanglah bukan sorang gadis baik ni, mulut agak lazer baiklah aku undur diri.
kuar dari situasi tu, aku
tamaulah nak jatuhkan martabat aku, air muka aku dan personaliti aku gaduh dengan dia, memaki hamun dia, nanti… kalau orang yang tatau citer sebenar apa yang dia akan fikir tentang aku kan? so mengalah lebih baik demi diri aku sendiri.

well aku sendiri tatau kenapa dia sakit hati sangat dengan aku, dengan orang lain tak pulak?
adakah kerana dia jeles? maybe dia ada hati kat ChENTA HATI aku kanzz?
ehhh tapi takkanlah DIA TAK DESPERATE SANGAT KOT NAK KAT LAKI ORANG!!
atau pon dia memang sanggap sebab lelaki itu tidak melayan dia?? isk isk isk. pity uu….
tapi pape pon lantak lah dia aku tak kisah. itu aja yang aku nak kata.

dsc02828

credits to miss zana:: mang ko leh jadik photographer la dek… pasni lau akak kawen lain ko jadik jurugambar akak erk… akak chup siap2 ni…

Mc FLuRRy Is Da BEsT!

ni plak hasil tangkapan aku… uikk! hasil tangkapan?? macam anak ikan plak aku label korang yeap?? miahahahahha!!

::anEKa PerISa Mc FLuRRY::

eza:: mc flurry resberi::

zana:: mc flurry mudpie::

atun:: mc flurry oreo::

dan akhirnya kami beransur pulang ke destinasi masing masing pada jam 6.30pm. itulah aktiviti kami untuk hari ini yelah dah nama pon membuang masa kan? 

notatangan:: no need to kisah!

17 thoughts on “…SECAWAN KEMANISAN SATU CERITA LUKA DI MC’ D…

  1. uik…mo sy jdik photographer…muleh ja…tppppp…klu zana dok amek gmbo org..spe nk amek gmbo zana….thinking2…bleh x amek gmbo syiok sndiri manyak2?? *wink2x..*

    • zana:: miahahahha… gatai nya adik akak sekarang ni… ha’ah korang tangkap korang2 jelah agak2 nk tangkap bdua ko time jelah kamera tuh pastu larik2 p posing kat depan… abes2 ko tangkap2 gambo men tangkap2 lam bilik plak… muahaahahhaha!! opsss terlebey suda!

  2. hahahah…men tangkap2 lam bilik??? jeng2x…. adeh, yg tu ofcoz la kak… tpppiiii… mukan utk tontotan umum yep….kehkehkeh…

    • zana:: muahahhahahha…. mau tonton jugerk!! skodeng di balik2 pintu dan tingkap yg ado… pastu rakam lam handycam…wink3… masuk lam tenet…. PA TERLAMPAU!

  3. waduh.. de mamarazi upenye…tlbey sudah tu kak… msok utube pastu incik bos nengok… mak aii…. mo kne trnsfer den ni kak…kehkehkeh…ok2, disbbkn permintaan rmi(rmi ke??? kuang..kuang), sy akn wt single trbru brsma video klip skali.. pe kte??? wink3x…

    • zana:: nasiblah kena tukar akak takot ko terus kena buang jea… miahahahha!! video klip ala2 miss nina kew?? hak3 sexiest is my name….sexiest is my name… ahak3

  4. mc flurry ni kesukaan seseorg,,,kui3,,,xperlu kata ap2,, (^________________________^) senyom yok,,!!

Leave a Reply

