…SE-TENGAH HARI BERSAMA…

Tarikh:: 28 Januari 2011

Masa:: Tengah hari lunch hour hari jumaat

Tempat:: Pizza Hut!

Aku dan rakan rakan sepejabat yang terdiri daripada Cik2 PA iaitu aku, atun, zana dan wana
bersama puan puan perkhidmatan pelanggan iaitu kak emi, kak tirah, kak nurul dan kak zuran
lunch bersama di Pizza Hut! ini adalah bersempena majlis perpisahan antara kami dan dak atun
yang akan bertukar dan bertugas di Jabatan Nuclear Malaysia pada 01 Februari 2011 ni…
nampaknya group da PA’s akan kekurangan seorang ahli lah,
dari angka genap ke angka ganjil… dah tak chantek sudah.
hilanglah sudah seorang rakan yang bermulut becok tapi nak buat camne
demi kebaikan dia terpaksalah kan. tetiba teringat satu belog kawan pasal penghijrahan.
dan sekarang aku sendiri dah merasakannya bila seorang kawan baik aku akan berhijrah.
selalunya dialah tempat aku nak mengadu. sekarang?? yea!! haruss mencari mangsa baru. hakhakhak.

dan ini adalah antara gambo gambo yang sempat kamera tepon aku rakamkan sepanjang berada di Pizza Hut.

JoM LihaT aPa YaNG Aku PesAn

IcEd ciTRus TeA ‘n’ muShRooM sOUp

ni adalah hidangan pembuka.
air dia boleh dikatakan bes sebab ada rasa gas maybe sebab dia citrus kan?
dan mushroom soup dia memang lah bes! sebenarnya aku dulu tak makan mushroom soup ni,
aku sendiri tatau kenapa tapi aku memang sangat tidak berminat untuk merasanya
apatah lagi memakannya.
tapi hari tu aku cuba, tak kira apa yang bakal terjadi aku harus merasa dengan penuh semangat berkobar-kobar di dalam dada.
dan nyatanya memang lah ummmphh! bes sesangat!
sejak dari itu aku berminat dengan sup cendawan edisi pizza hut.

HaWaIiAn SupREmE

ini pizza dan topping pilihan cik ieyza (akulah tuh!) dan cik zana.
hurmm mujurlah dikongsi berdua sebab memang kenyang giler.
tapi aku tatau adakah ini betul-betul pizza yang bernama seperti diatas atau tidak,
sebabnya kami order secara berjemaah dan yang paling best superb da bomb waitress yang menghantar makanan itu sendiri tidak tau apa nama menu yang sedang diagihkan itu. boleh cenggitu???

SmOKed ChIckEN WinG

dan ini pulak side order cik ieyza dan cik zana… wink wink wink…
mata bersinar sinar seumpama sinchan yang tengah mengatal. sedap sedap!!
neyh kalau puan senow tengok mesti meroyan ni… silap silap terus histeria, muahahaha!!
sabo yeap puan… lalalalla~

setelah mengisi pewot dan kekenyangan yang amat sangat,
kami semua kembali kepada rutin harian iaitu bergambo ala ala model.
gambo kenangan terakhir buat cik atun.

dsc02237

notatangan:: bila semuanya giler bergambo dan sesuai digelar minah gambo… memang lah elok berkawan bersama!!

2 thoughts on “…SE-TENGAH HARI BERSAMA…

Leave a Reply

