…OWHHHHH TIDAKKKK!!!…

uuuwaaaaaaaaaaaaaaa!!!

rasa cam nak nanges laju-laju sesambil melempang diri sendiri.
tak de motip tatau citer tetiba nak menanges kan?? iskkk!
senanya aku terasa amatlah tensen giler seminggu dua minggu dua bulan tiga bulan ni… rasa nak menjerit kuat kuat tapi otak masih waras,
jadi terpaksa simpan jeritan itu sensorang.

aku tensen sebab biler tengok aje muka kat cermin…
uwaaa, Miss J dah moncol dengan jayanya.
segala mak nenek atuk moyang dihangkutnyer bermastautin kat wajah ku yang mulus bak pauh dilayang ini *perasan!* uwaaaa… sambung nanges yang tadi tak habes lagi. tatau la aku tang mana salah dan silap yang dah aku buat,
pantang mana yang aku dah langgar… cehh kunun pantang la sangat kanz!
tapi memang lah Miss J ni datang bertandang beramai-ramai tak buat appointment, sakit betul hati aku! aku ni dah sedaya upaya tau menahan gelodak nafsu memakan satu jenis makanan yang sangatlah sedap tahap tak hengat, iaitu nama saintifiknya kita panggil Kacang Tanah… hampir setahun tau aku tidak menjamah walau seketul *seketul?* tamau la ada cela diwajah tapi akhirnya………. hampa! sia sia!! 

memang lah tensen tahap gaban, habis Miss J datang bertandang,
mulalah meninggalkan jejak jejaknyer… macam macam produk dah aku pakai,
perhabis duit semata-mata nak hilangkan jejak dan noda noda yang ditinggalkan. hampehh!! camne aku nak buat ni erk??
supaya kulit aku licin bersih suci dan murni tanpa sebarang jerawat mahupun parutnya. musuh utama!!! aku nak gebu gebas gaban je, tingin woo nak chantek macam orang lain walau tau aku memang tak chantek pon even dah buat pembedahan plastik.. hakhakhak… mehla ajo aku… mehla… tapi jangan lah buat ajaran sesat pulop!! hukhukhuk


MMMENNNCCCIKKK!!!!


notatangan:: jeles tengok kulit orang lain, licin gebus aja… rasa cam nak siat siat kulit dorang tepek kat muka, buleh gitu? 

2 thoughts on “…OWHHHHH TIDAKKKK!!!…

  1. hoi..aii pon ader jerawat 2 bijik tumbuh gedabak besar,,,satu kat dahi dan satu kat dagu,,,kenduri dah hampir..uhuk2…tolongg…tolongg…aii pon nak kulit licin suci murni jugak macam siti nurhalija…apakah??? wahahahhahaha

    • nicki:: itulah…. sayer pong mau kulit licin…. tolong la sayer….siapa2 sila la kasik tau apa ubat paling bkesan…
      erkkkk!!?? nicki… xada org lain ke kamo0 mau bandingkan?? haisshhhh~~

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s