…GADIS DIDERA BOYFRIEND??…

Berita hari ini ::

Seorang gadis dilaporkan telah dipukul oleh kekasihnya pada tarikh 25 march 2011 pada jam lebih kurang 6.50 petang….

beliau berkata kekasihnya tidak berpuas hati dgn masakannya pada hari itu lalu kekasihnya itu memukulnya dgn menghentak dahinya di bucu tiang pintu bilik air bersebelahan dengan dapur tempat dia memasak. akibat daripada itu dahinya berdarah dan selang 10 minit kemudian ianya menjadi bengkak. alangkah kejamnya!

amacam?? tragedis tak tajuk dan entri awal aku yang sangat propa itu? ada statement cam artis ta?? wakakakka!! jangan marah…jangan marah…citer itu adalah rekaan semata-mata. korang mesti terkezut sangat sangat kan? kan> kan? nak nak lagi mangsanya adalah aku kan? kan? kan? (baik korang iya kan aja sebelum aku sula sorang sorang) *pathethic* korang nak tau ke ceritanya? mesti nak kan? korang kan suka jaga tepi kain orang macam aku jugak kan? hahahahha *okeh tak lawak*

kisahnya cenggini yeap adek adek…meh la dengar cik ieyza bercerita. aku baru je balik keje masa tuh. so sedang membasuh tangan di sinki tetiba aku rasa nak terbersin, jadi takkanlah aku nak bersin ikut sedap mulut dan hidung je kan? makanan dok ada elok je atas dapur itu. aku larikan lah kepala aku ke pintu bilik air. kononnya dah yakin sangat aku kat pintu bilik air sambil mata tertutup aku pon melepaskan la virus-virus chenta itu sekalik kuat pulak aku bersin maka terhantuk la aku kat bucu pintu bili air itu. bunyi dia usah cakap la kuat mana, aku rasa gelap je keadaan sebab aku tutup mata, ngee~ dan kepala mula rasa pening pening dunia macam berpusing. bila dah tiga empat minit aku berdiri terus aku ke bilik aku tengok keadaan sebenar, perghhh darah mengalir usah nak citer… denyut kat kepala mula berirama lagu hard rock… curllass gitu! 

aku ambik tisu, basahkan dan bersihkan bahagian luka tu pastu cik kakak letakkan minyak gamat… nasib la ko ada minyak, sayang ko lebih okeh! alhamdulillah lebih kurang dalam 5 minit tu darah dah mula berhenti dan benjolan semakin menampakkan diri…hukhukhuk…

 

-PICTURE HAVE BEEN REMOVED-


lepas je habis makan, aku duduk dalam bilik. then cik kakak terus jelah ambik ais letak dalam beg plastik suruh aku tuam bahagian yang bengkak itu. sebab malam tu we olls kena pergi ke tesco, memandangkan esoknya mak aku nak datang, nak tak nak sakit tak sakit aku kena jugak pergi tesco beli barang keperluan.

lebih kurang jam seploh pm gitu aku gagahkan diri ikut kakak ke tesco. seb bek la ada topi inchik chenta hati bagi sebagai penyelamat daripada aku menjadi bahan pameran macam patung jual baju sales kat parkson tuh! dahi pon dah jadi ikan flower horn. tak dapat nak berlelamaan disitu, selesai je terus balik sebab kelapa aku memang rasa macam nak pecah. balik tu tuam pulak dangan beg tuam panas sejuk yang inchik chenta hati belikan masa datang sini. nasib la esok cuti kalau tak haruslah aku mc! tak sanggup nak suh orang tengok aku yang tidak cukup gojes pada hari hari itu. ngee~ 

:: HanYa iNi yg mamPU diBeLi::

sampai ke harini kesan itu masih ada dan kepala akan cepat sangat rasa penink or sakit. tak pasti kenapa. hopely tak ada apa-apa yang berlaku lah. 

notatangan:: kalo nak bersin sila cari tempat yang selamat yeap!

Leave a Reply

