…COKLAT LAZAT:: TOCEY, TOCEY…

waaaaaa…. sesambil joget tarian jagung sinchan…bulan ni memang banyak giler aku dapat coklat…
dan yang paling best semua coklat itu adalah coklat kegemaran aku…
wink wink wink..mata bersinar sinar… so dis special thanks and lots of love dedicated to —->

:: wana syazz mom~~
thanks alot tok coklat yang manyak giler tu… giler kentang aku makan coklat itu
*motip kentang dengan coklat?*.
mak cik wana syazz ni pegi Langkawi so dier kasik r aku coklat tu sebab
aku dengan muka yang memang tidak tahu malu g mintak kat dier. peberet coklat.
coklat tu memanglah sangat mahal jadi bila orang kasi makan sikit-sikit
walaupun hati teruja giler nak ngap semua.
sebenarnya aku egat nak pesan belikan aja untuk aku sebungkus tapi aku lupa T_T 

:: Kak Aathirah dan Kak Nurul ~~
Ritu dengar dengar khabar kalau tak salah aku dorang pegi memakan angin di aussie,
sebab angin kat mesia dah tawar tak ada rasa apa kot, so pergi makan angin kat luar negara.
so balik dorang kasik cenderamulut (sebab coklat kan kita makan) kegemaran aku,
untung giler aku rasa… haa lepas ni tamau ke pegi makan angin lagi,
nanti belikan coklat tu untuk sayer jugak yeap…!! ^_^

thanks u so much alls…. lebiu!!! muacchhxxx!! muacchhxx!! muachhhxx!! x0x0…

cokolat yang sayer maksudkan tu adalah COKOLAT DAIM
(minda merewang mengenangkan kesedapan cokolat ini)


waaaaaaa…. nak cokolat DAIM lagi…. wink3…
saper saper yang rasa diri dia itu tersangat baik hati…cumel…cun…kacak…bergaya tu
sila lah kasik aku  sebungkus besor cokolat ini….plisss plisss plisss…. ngeh3

tapi walau pong aku minat tahap gaban cokolat DAIM…. Ferrero tetap dihati ku okeh…

notatangan:: sesaper yang ada bersangkut paut dengan nama DAIM ini, sila jangan pasan sayer suka anda yeap.. muahahahha!!

4 thoughts on “…COKLAT LAZAT:: TOCEY, TOCEY…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s