::MAGICAL FRIDAY::

Haa hambek ko dah semua hari nak ada nama, “Wordless Wednesday” “Spontaneous Thursday” kali ni biar aku buat “Magical Friday” pulak. sebab apa? sebab friday ada waktu aka rehat yang sangat panjang selama dua jam, jadik magic bukan? *sesungguhnya tiada kena mengena*

tak ada cerita sebab nak suruh korang muntah je layan gambar budak yang sah-sah tak cun ni… hahaha marilah kita bersama PA yang tidak ada kerja di hari jumaat lalu bertukar karakter menjadi kanak-kanak riang. *motip*

:: ada gaya fairy tail thumblina tak??::

:: ini bahagian dapo umah kecil sayer::

::lama sayer menunggu untuk main ditaman::

::ouhh yang ni model terlampau::

notatangan:: sememangnya gagah nak jadik model…akibat muka tak cun jadi model belog sendiri jelah!

3 thoughts on “::MAGICAL FRIDAY::

  1. baju pong da kene sgt ngn umah..kalerful gitewww..i like… pasni bleh men msk2 x kt umah akak tu…teeheee…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s