…SELAMAT MENYAMBUT ULANG TAHUN KELAHIRAN…

Tanggal 13 Julai 19** ada seorang bayi comel yang dilahirkan di negeri *********. bayi yang comel itu berjantina lelaki, berkulit cerah dan bermata sepet. ngee~ muahahaha! apa ko nak tulis senanya ni der? meroyan haper? mau tulis hikayat hang tuah ke? adess yelah yelah aku kembali normal la ni. aku kan memang suka meroyan di pagi hari. hobi utama aku tuh.

Duduk tak duduk, sedar tak sedar rini dah 13 Julai kan? kejapnyer masa berlalu. bulan depan dah nak puasa. ape pon aku bukan nak citer pasal poser apatah lagi raya. lambat lagi la. aku nak bercerita pasal ini hari. 

aku ucapkan selamat menyambut ulang tahun kelahiran pada sesiapa yang menyambutnya. aku doakan semoga Allah panjangkan umur kalian untuk terus beribadah kepada Allah dan patuh pada perintahNya, semoga kalian dimurahkan rezeki untuk membantu golongan-golongan yang memerlukan bantuan, bersedekah di jalan Allah dan aku juga doakan semoga kalian bahagia sentiasa hendaknya. hidup umpama roda bukan, sekejap kalian diatas dan esoknya siapa jangka jika kalian sudah ada di bawah. apapun alasannya, janganla kalian berputus asa. tempuh semua dugaan dengan sabar dan sebaiknya. setiap kesabaran itu akan ada ganjarannya.

tak lupa juga aku ingin mengucapkan selamat ulangtahun kelahiran buat inchik chenta hati aku. doa yang sama jugak seperti diatas *boleh tak cenggitu?* ngee~ pape pon mekasih yeap sudi hadirkan diri dalam idup sayer yang tak berapa nak indah dan havoc ini, terima kasih sebab sudi terima sayer seadanya diri saya. bahagia dapat berkongsi idup yang sementara ini bersama kamu. will love u till i die dear… muachhhxx!! moga diperkenankan Allah. sayer doakan awak panjang umur, sebab sayer tak sanggup hilang awak…sob sob sob. kalau boleh biar saya yang tiada dulu…huhuhu, tak sanggup la nak ilang awak T_T. saya doakan juga awak murah rezeki tau supaya sentiasa dapat bersedekah dan dapat juga sayer mengepaw awak setiap hari dengan membelanja saya kearah ketembaman… ngee. tak lupa doakan awak bahagia, saya harap sangat dapat bahagia kan awak tau tau tau!! tapi awak bahagia ke dengan saya? ngee~ yelah saya kan banyak karenah, suka merengek tak tentu pasal… buat giler tak tentu masa. muahaha!! mekasih ye awak sentiasa sabar layan karenah saya yang orang lain pon tak sanggup nak layan. yea sayer sedor diri lah ni. hahaha!!

muachhhxx!! sayer sayang awak sangat sangat tau inchik chenta hati!! -moga jodoh kita dipanjangkan sampai akhir usia, suatu hari nanti…one….perfect….family- amin~

notatangan:: kalau ada kesalahan ejaan atau tatabahasa minta maaf yeap, tak sanggup nak baca balik entri yang tergediks lebih hari ini.

2 thoughts on “…SELAMAT MENYAMBUT ULANG TAHUN KELAHIRAN…

  1. smoge berbahagie sllu, dipnjgkn jodoh dgn incik chenta hati kamu kak…kim slm kt die eh…wink3x…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s