…REVIEW FILEM:: TRANSFORMERS 3. dark of the moon…

lepas jea abes picnic, malam itu sempatla jugak mengepaw inchik kawan untuk membelanjakan duit nya ke arah perkara yang melagha kan… muahaha!! (gelak jahat tak ada motip). dengan rasa riang di hari rayanya, aku mengepaw inchik kawan utk belanja aku tengok wayang cerita haper…? opkoz la transformer beb! ngeng~ orang da berbulan pergi tengok aku baru sibuk sibuk nak buat review kan? alaa nak buat camne terpaksa tunggu inchik kawan belanja…tak pelah biar lambat asal selamat kan?? *tak de kena mengena*

paling awal masa tu tayangan 11.40malam untuk transformer. aku dah cakap kat inchik kawan tak payah la amek 3D sebab mahal la, amek yang biasa biasa aja. tapi disebabkan nak tengok cepat dan nak balik cepat jadi ambik jugalah yang 3D punya tayangan. berpinar-pinar je aku tengok harganya RM20 per person. wahhhh aku nak pengsan je rasa tapi disebabkan tak ada tempat best untuk landing jadi aku batalkan aja niat aku tu *sengal*

*bersama inchik optimus yang gagah…*

review aku~ citer ni memang superb habis lah nak nak agy dapat tengok yang 3D, wahh memang kejakunan bermaharajalela lah sekejap. pes time beb tengok 3D.. okeh sila jangan gelakkan aku, lau tak aku lempang laju-laju. hakhakhak. memang best oo dahla macam real aja, macam kita pulak yang ada dalam cerita tu. memang pengalaman yang aku tak boleh nak lupa.

bagi aku citer dia memang da bomb, superb da best habisla.. cuma waktu hero dan heroin bersembang tak tentu pasal tu agak bosan. rasa cam nak cut cut kan aja ceritanya, yang lagi best inchik kawan sempatlah tertidur seround dua. sumpah busan! tapi aku gagahkan diri tengok juga, kalau tak nanti aku tak paham apa. bila time aksi antara robot robot memang lah sangat power. yang nyata aku benci giler kat si Sentinel Prime tu okeh! orang da tolong engkau, engkau boleh pulak lupa jasa orang! pastu sesuka mak bapak dia aja nak ambik bumi jadi hak milik dia, sesambil membunuh orang. ewah ewah ko hengat bumi ni ko yang tubuhkan? ouhh tetiba aku teremo, haruslah emo nengok citer kan? lau tak emo tak payah tengok duk rumah lagi baik. dan part paling sedih bila Bumble Bee terpaksa berkorban tu sebab pintu masa (apa ntah nama dia, suka suki je aku letak pintu masa) dah nak terbuka. waa sadis dowh masa dia cakap dengan tuan dia tu. memang lah sangat jahat si Sentinel Prime tu sampai kawan sendiri pun sanggup aja dia nak bunuh. bangsa sendiri tuh.

*inchik SenTInEL PrIMe YanG sanGatLaH jaHAt*

*IncHik BumBLe BeE yaNg baIK*

pape pun bagi aku citer ni memang sangat-sangat best, tak rugi oo korang tengok. kira agak berbaloi la rm20 tu. memang da bomb tolak citer hero dan heroin tu. dunlike! macam tak perlu je perempuan tu ada kat situ. aku bagi 4 bintang full untuk cerita ni. memang terbaikkk wa cakap lu! luv Optimus!! wink wink wink…

*iNcHIk OptIMus YaNG gaGah*

notatangan:: lepas ni mau tengok citer haper?? jeng jeng jeng… dah nak pose xleh nak melaghakan diri dah….

12 thoughts on “…REVIEW FILEM:: TRANSFORMERS 3. dark of the moon…

    • :: leo:: harry potter ai tak minat la yunk… ngee sumpah tak minat! dari episod pertama xpernah tgk pong. ai bukan jenis men aci redah je tgk wayang… ngee~

  1. kimonojepun~lantak p la dye nk jakun ke, nk meroyan ke, ape ke, ko pulak yg susah ati, ke ko yg jakun takley tgk owg senang? dasar batak la ko.

  2. cik ieyza~ ye lorrr.. ntah sape yg jakon sebenarnye.. diri sndiri yg jakon tak ley tgk owg sng, kate owg laen jakon, heh! dasar…. dasar… (e’eh.. sy teremosi di sini hahahaha)

  3. Pingback: …DAY 28:: YOUR FAVOURITE MOVIE… « TRU3 L0V3R

Leave a Reply

