…REVIEW FILEM:: HANTU BONCENG…

ouhh yeah macam biasa baru tergedik-gedik nak review sedangkan orang lain dah tengok… tak kira tak kira nak review jugak. emm aku dapat tengok filem hantu bonceng pun bukan pasal aku dengan rajin dan baik atinya pegi beli tiket wayang dan tengok dipagawam, sebab tade orang nak teman jadi malas nak golak sensorang tanpa ada yang sesama bergelakkan, buleh alasan cenggitu? aku tengok filem HANTU BONCENG ni pon pasal astro first ada siarkan. kebetulan pulak masa tu aku dan family tidur kat umah inchik abang, makanya dapat la melayan segala jenis filem yang dikuarkan sebab inchik abang banyak sangat duit nak melanggan. ngee~

okeh! back to the main topic. bagi aku citer ni simple dan kureng kelakar, tak ada lah boleh buat aku gelak terbahak bahak, cuma mampu gelak sipi sipi je… ada gak erk gelak macam tu dalam dunia ni? ramai orang dok gembar gemburkan yang citer dia memang best dan kelakar giler kan? tapi bagi aku biasa. kelakar tu bab zizan aja itupun kureng… aku pon tatau nape, tetiba tade perasaan bila tengok citer tu, maybe sebab aku berharap filem itu yang terbaik dan kelakar gila at the end, agak kecewa la. rasanya kelakar lagi hantu kak limah balik umah kan? (aku tatau aku tak tengok citer hantu kak limah ni)

mempersendakan agama? aku tak pasti tang mana? boleh gitau aku tang mana yang nampak mempersendakan agama tu?? masa dia bangun dari pengsan tu, mengucap lengkap aja… dan memang aku pernah dengar orang tua dulu dulu selalu gak pesan kalau nampak hantu ni telanjang kat dorang, nanti dorang jadi malu sendiri. aku tatau la pulak benda tu betul ke tidak tak pernah dibuat aku nak ehem ehem depan antu tu… giler apa… yang penting… aku tak pernah jumpa antu, uihh mintak simpang la malaikat 44. tak rela aku..

aku ni tak minat jue aziz tu, tapi dalam citer ni aku nampak dia comel sangat berganding dengan zizan… part paling best yang aku suka pasal dia bila zizan datang memujuk “baby…baby… baby…” dan jue jerit makhluk ciptaan tuhan yang haram tuh… comel comel. untuk filem ni aku bagi 3 bintang ^_^

5 thoughts on “…REVIEW FILEM:: HANTU BONCENG…

Leave a Reply

