…THE WINNER GOES TO…

Dummm…dummm..dummm *bunyi orang ketuk gendang*

eh ni pe citer senanya ni??? oke korang ada egat lagi tak aku ada anjurkan contest TAGGING FROM MS IEYZA… *contest la sangat* dimana aku anjurkan untuk kawan kawan terdekat aja, tujuannya untuk menghargai sahabat yang mengenali aku secara mendalam wahhh gitu tak boleh blah ayatnya tu kan?

okeh tamau citer panjang aku juz nak umumkan pemenang… jeng jeng jeng…

CIK QASEH GEBU.. eh?? salah salah CIK QASEH LITTLEDAISYPOT… *clap!clap!clap!*

sebab aku pilih? jawapan dia agak menepati apa yang ditanya ^_^ 

sepatutnya sorang pemenang aja tapi tergerak hati tiba tiba nak kasi sorang lagi menang, pemenang ni dipilih atas dasar kreativiti menjawab soalan bila aku baca dengan cik kakak, maka dia aku pertimbangkan untuk terima adiah saguhati sebabnya cik kakak kata::

1) kesian dia taip panjang lebor, usaha menerangkan dengan gigih

2) ayat dia memang klaka tak boleh blah

jadi orang yang bertuah itu sape?? jeng jeng jeng ini dia

CIK NICKINDAJUNGLE

apapun terima kasih banyak banyak kepada siapa yang sudi menjawab tag ini dan tak berjaya nanti kalau rajin ai buat lagi tp takut u olls pulak yang malas nk jawab… camne tuh? muahahaha

hadiah dia harap kamo0 berdua yang chantek manis ini bersabar yeap… eza akan kasi, tapi kesuntukkan masa sangat sangat sekarang sebabnya eza betul betul bizi ujung tahun macam ni. eza tak lupa hadiah tu… eza akan kasi yeap… nanti apa apa perkembangan eza akan bagitahu kalian berdua… dan minta maaf, hadiah tak adalah semahal dan segrand mana, yang penting ikhlas dan eza egat kat korang kan?? hope korang akan suka dengan hadiah yang eza pilih nanti.

kalau korang yang jawab tag ni rajin silalah ambil award ini… korang pilihlah yang mana berkenan dihati ^_^

okeh, guys have a nice day ^_^

2 thoughts on “…THE WINNER GOES TO…

  1. thanks dear sebab pilih saya jugak as pemenang saguhati…hihihihi nnt saya amik award itu sebab skang suda lama sangat2 tidak berbelog…huhuhuhuhu

Leave a Reply

