…REVIEW FILEM:: REAL STEEL…

Tarikh:: 22 Oktober 2011

Masa:: 1.25pm

Tempat:: Mid Valley Megamall

Saper pernah tengok cerita ini sila angkat tangan tinggi tinggi, siapa yang mengaku cerita ini best sila angkat keyboard tinggi tinggi pastu baling ke bawah…motip?

memandangkan tarikh sudah berkurun pergi menonton baru sempat nak update sebab kemalasan berada di kampung, maka sekarang perlu update jugak sebab nanti aku sendiri dah lupa yang aku pernah tengok ini filem -..-‘

Review aku:: Sangat best! hohohoho… nampaknya aku ni dah menghadapi simpton simpton berjiwa robot! bagi aku memang citer dia bes, aku paling suka masa budak yang berlakon jadi anak Hugh Jackman iaitu Dakota Goyo dah dapat robot sendiri… yang diberi nama ATOM

perghh hebat giler budak kenit itu menari dengan robot dia. sekali robot dia pon dah menari samer, engkau orang ingat senang nak buat citer robot menari?? *aku ada cari jugak gambar mereka menari tapi tak jumpa dan aku pun dah malas nak godek*.

bukan senang wei nak buat citer robot macam ni. aku tak terkata kata ni sebab aku sendiri tatau nak komen camne, bagi yang menonton tu taulah dan bagi yang tidak, pergilah menonton… kalau tade beli je CD *cetak rompak kan banyak* wakakaka! tak pon korang download je. apa yang penting aku juz nak beritahu CITER INI BEST!! tak rugi menonton, aku paling minat robot budak kenit itu. sayangnya dia punya ending kurang menarik, tapi robot jepun itu memang superb power der, tak salah aku nama dia ZEUS kan? (haaa kan dah cakap aku ni nyanyuks)

pape pon aku buleh terimala ending dia sebab camne pon dia sudah menang dihati peminat dia… hoyehhh!! bahagia bila melihat sang ayah cuba memenangi pertandingan bertinju antara robot ini demi anaknya itu. yang penting budak itu cute!! 

*comey kan budak ini :: DAKOTA GOYO*

itu saja review pendek dari aku, aku bagi 4 bintang untuk cerita ini. TERBAIK!

notatangan:: nak tengok citer DON’T BE AFRAID OF THE DARK buleh tak? ngeee~~

4 thoughts on “…REVIEW FILEM:: REAL STEEL…

Leave a Reply

