…ORANG RAYA HAJI. AKU? RAYA DEEPAVALI?…

Tarikh:: 24-October-2011

Masa:: 6.00am

Tempat:: Sentul –> Kuala Terengganu

sebab tajuk cenggitu? yea… raya aji tidak balik ke kampung halaman, hanya beraya berdua bersama cik kakak di sentul T_T tapi deepavali aritu aku balik kampung seminggu hohoho macam aku lak yang nak beraya kan?

lepas subuh macam biasa bertolak dari sentul ke kuala terengganu lebih kurang dalam jam 12 pm gitu dh sampai. 6 jam perjalanan yang memenatkan walaupun hanya sebagai seorang penumpang dikerusi kiri… hohoho.

*ditemani kabus yang tebal menggila sampai tak nampak jalan*

balik ni macam macam makanan yang dicuba oleh cik kakak, maka aku, puan emak dan inchik ayah pon dah bersedia menambah berat badan… errr naik dua kilo ^_^ hehehe (tutup muka dengan tangan… malu) yang paling best dapat makan laksam

selain tu dapat bercanda ria di tepi pantai area besut…gila semangat nak ke pantai kan? sampai ke besut perginya… jauh giler nak bercanda ria pon. sempat kutip remis. engkau orang tau remis? ni gambar adalah seperti dibawah. susah giler tau nak cari remis ni sebab ombak kuat sangat, air pulak tengah pasang…. dapat sikit seceot je… huhuhu

balik ke terengganu hujan sepanjang hari dari pagi sampai lah ke malam, maklumlah kan dah nak sampai musim tengkujuh. nak balik tu sempat buat biskut cornflakes untuk dikunyah semasa lapang masa keboringan dirumah sentul. seminggu ada kat kampung terpaksa balik T_T huhhuhu. esok keje! ouhhh ouhhh!

*biskut badam cornflakes buatan cik ieyza dan cik kakak*

*terowong kuantan*

*muka suci giler, tade makeup langsung walau bedak nyonya*

notatangan:: entri busan dari seorang blogger yang malas nak hapdet tapi terpaksa hapdet jugak sebelum raya haji supaya entri lebih tersusun (sila lempang)

5 thoughts on “…ORANG RAYA HAJI. AKU? RAYA DEEPAVALI?…

  1. Hey nice blog, just looking around some blogs, seems a pretty nice platform you are using. Im currently using WordPress for a few of my sites but looking to change one of them over to a platform similar to yours as a trial run. Anything in particular you would recommend about it?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s