…REVIEW FILEM:: SONGLAP…

Tarikh:: 2 Januari 2012

Masa:: 6.45pm

Tempat:: GSC, Mid Valley.

Sambungan cerita dating dengan inche chenta hati. lepas habis sesi pemakanan tak seimbang dan pembolingan yang macam nak tak nak terus masuk panggung untuk menonton kali kedua. biasakla, buat kerja kerja gila ni memang makanan aku! huh!

kali ni we olls nengok filem ini…

sinopsis cerita ini:: kisah pasal dua beradik lakonan shaheizy sam dan syafie hapa-ntah-nama dia… ada kat poster tu ha. maklumla manusia manusia yang aku tak minat ni memang selalu aku lupakan… hahaha! dorang ni jual baby dan jual emak punya baby (perempuan bermasalah ni) jadi pelacur. cem hareeemm kan? dahla ko jual anak dia ko jual sekali mak dia. lepaskan jelah. buduh punya manusia!! pastu aku malas nak citer lebih lebih, gilah tengok sendiri. tak koser aku nak tulis sinopsis dia.

review aku:: cerita dia boleh la tahan, tapi tak suka. boleh? sam ni kerja dengan gangster la kiranya. adik dia pon terlibat samalah. yang tak bestnya pasal perempuan ni (sara ali kan nama dia?) dalam tu nama dia Hawa adik kepada kawan si syafie tu. pasal perempuan ni dia sanggup oke khianat abang dia, susah payah abang dia kumpul duit tu. rasanya adik dia ni kalau mampus pon lagi baik. *emo memang melebih lebih bila tengok filem ni* hidup dia menyusahkan abang dia tak habis habis. tak reti nak bersyukur dah abang dia bela dia dari kecik. vongoks betul, kalau berubah kearah kebaikan takpe, ni baik untuk perempuan tu jelah pastu khianat abang sendiri. perghh kalau aku tak ngaku adik pon tak pe oke! no hal! cerita ni aku tak suka pasal adik dia je, adik punya pasal abang hampir mati kena sembelih, duit hilang. si abang ni pon bodoh tak hagak. yang p simpan kat situ watpe. p lah simpan kat bank… asb ke tiap tiap tahun kurang kurang dapat dividen! 

part paling geli bila tengok ayah si hawa ni. dengan gambar pon boleh buat stim siap  mengeluarkan air tebu lagi oke. geli geleman aku tengok. seram! punyalah gila seks. dah bini ada tak nak pulak buat dengan bini, servis hari hari…. ouhhhh sungguh mengelikan!

keseluruhan aku bagi 2 1/2 bintang. boleh tahan kalau adik dia tu tak vongoks!

lepas tengok citer ni, terus misi mencari karaoke tapi tatau kat mana karaoke so terpaksa batalkan niat. sian kat my inche chenta hati. nak sangat dia pegi malangnya… hajat tak kesampaian. haisshhh~ tanya aku memang lah fail bab bab cenggitu~

3 thoughts on “…REVIEW FILEM:: SONGLAP…

  1. For me Songlap ni cerita yang NO starting No ending so No star. Tak tahulah kalau pengarahnya nak buat sambungan. Tapi for sure memang tak best. Muka bosan jer sambil tengok.

Leave a Reply

