…GENDANG GENDUT TALI KECAPI, BILA GEMUK NYUSAHKAN DIRI…

Tarikh:: 18 Januari 2012

Masa:: 12.30pm

Tempat:: Di depan PC pejabat

kennzz? aku lah tu. yea yea tajuk tu untuk aku. dah! tayah nak pasan sangat aku ngata kat engkau orang. aku ni kalau tengah susah hati or sedih aku akan makan makan makan dan makan. pastu bila timbang, penimbang pon mintak ko turun cepat cepat tau. tak sanggup dia. huh! masa tu mulalah nak menyusahkan diri, nak bangun awal sabtu ahad, nak pergi jogging. nak balik jalan kaki…. katanya! hareeeemm!

melalut sudah. senanya aku nak cerita yang aku ni sedang mengidam nak makan kepek pisang sira. ini semua salah emak pembawa budak Brando Brenda tu sebab dia lah aku pulak yang mengidam. wakakaka! tapi susah la nak cari sekarang ni.

tak dapat kerepek pisang sira, aku bantai kerepek kentang sira… eh? kerepek kentang masin original flavour (aku tak suka yang ada perisa, sebarang kekerepekkan yang dibeli dan dimakan adalah berperisa original sahaja) oleh itu marilah melayan kerepek kentang ini wahai sahabat ditengah hari yang hening. hening? sebab kononnya tamau makan pape, aku nak diet (menyusahkan diri kan?)

kerepek ini sedap sangat sangat. dah itu je aku nak cakap dan ini saja  intipati sebenarnya entri ini. k bai.

 

4 thoughts on “…GENDANG GENDUT TALI KECAPI, BILA GEMUK NYUSAHKAN DIRI…

Leave a Reply

