…BILA SUDAH DIDATANGI KEMEROYANAN…

bila ada dikampung… saat2 kemeroyanan memanglah tidak dapat digambarkan lagi. gila meroyan buat kuih dengan cik kakak. mehla kita menjamu mata sebab untuk mengajak menjamu selera mungkin tidak dapat. muahahahaha~

*DONUT HOMEMADE*

*motip amek gambo tangan? nak tunjuk saya lah yang masak yeap? miahahaha padahal bahagian mengoreng aja*

*ini kita panggil kuih DONUT, sangat lazat. air tangan puan ibu…*

*ini pula jala emas atau pukat buruk hikss… kat terengganu we olls  makan dengan kuah manis tu, nampak? sebab tu bila makan dengan kari aku tak berapa lalu nak makan…tak IN kata orang muda sekarang… ni air tangan aku..kah!!*

*ini pulak namanya kuih seri muka….. oke aku tipu, aku tak ingat la namanya.. harap maklum. sape yang tau tu sila bagitahu….hasil air tangan cik kakak, kotak je yang aku buat… wakakakka*

ada lagi tapi aku malas nak masukkan sebab aku dah masukkan kat FB. kang orang cakap aku betul betul meroyan lak kan, dah semua tempat aku nak masukkan.

2 thoughts on “…BILA SUDAH DIDATANGI KEMEROYANAN…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s