…REVIEW BLOG:: KARBON KOPIE…

Tarikh:: 01 Februari  2012

Masa:: 2.40pm

Tempat:: Opis kecilku

kali ni tengah rajin nak review satu belog terbaek. akhirnya habis juga aku baca secara marathon ini belog dari awal sampai la sekarang. sebelum bercerita lebih lanjut. nak ini belog nya, milik akak julia … (akak la sangat padahal tua setahun je dari aku pun, dah jangan pasan muda sangat la eza!)

untuk ke belog beliau boleh klik header itu ataupun klik disini –>karbon kopie 

lets review:: memang best sangat baca belog beliau selain beliau memang dah ternyata pandai menulis, sampai aku boleh gelak terbahak bahak terhantuk kepala dimeja *hiperbolanya ayat. perlu ke?* tp memang sangat sangat kelakar. nasib orang sebelah meja tak dengar aku gelak maunya dia telefon guard kt bawah tu suh bawak aku g tanjung rambutan. mentally disorder….*suka suka ati aku nak letak nama* hohoho 

selain pada tu, sebabnya dia ni duduk di negara luar, negara saudi arabia erk tak salah aku… lupa plak… muscat? something like that la. dia ni surirumah sepenuh masa, duduk pula dibumi asing… jadi memang rasa tertarik sangat nak baca citer dia. apa yang dia alami hari-hari dan macam mana dia bawak diri di rantau orang. FYI, aku memang sangat berminat dengan blog blog yang mana penulisnya ada diluar negara. nak mengharapkan aku ni pergi melancong, kirim salam la kan, harus tak lah. jadi melalui pembacaan jelah aku dapat info camne rasanya keadaan di negara luar. memang best.

korang, aku sarankan follow belog beliau. kalau tak nak follow pon silalah melawat. memang tak menyesal! penulis dia pon baik oke, penah komen kat belog aku. walau femes tapi tak menyombong. salute!

notatangan:: pengalaman dia buat aku teruja. harus ajak sesaper yang nak duk luar negara tu, tanggung aku nak duk sana gak. hahahha!

2 thoughts on “…REVIEW BLOG:: KARBON KOPIE…

Leave a Reply

