… BROKEN HEART…

17 thoughts on “… BROKEN HEART…

    • ::jejaka misteri::

      ini bukan kisah manusia yang dulu itu, itu boleh pakai kasut dan sila berambus dari hidup~
      namun pedih kerana orang yang disukai sekarang ini mencintai orang lain…
      mencintai 2 manusia lain… dan saya langsung tiada dihatinya. mengatakan saya hanya “kawan baik” dia……

  1. did u ever tell him about what u feel toward him? who knows, if u have the guts to make a try, u deserves his heart.🙂

    *jenuh nak login wordpress. serius da tak ingat password lama sangat tak bukak. tepaksa login pakai fb. serius first time komen orang pakai akaun fb T_T coz the situation of yours is just like mine (cry)

    • ::Hadra Abid::

      ^_^
      seyesly terharu sebab kamu usaha tu nak mengkomen blog saya, mekasih mekasih…..

      kalau yg baru ini, yup… he knows everything about my feeling but…. saya bukanlah perempuan yang ada dihatinya, dia hanya menganggap saya sahabat baik beliau ^_^

          • biasa le manusia …. nie u keje ke amin blog???? nanti bos nampak karang kantoi le pulak

          • ::jejaka misteri::

            Gud u know about that… so sila perbetulkan statement anda. lover is everything… he or she will share the life with u for da entire of your life… sekian, terima kasih.

  2. tak semua lover akan share semua nyer…ikut nasib…kalau dapat yg baik maka baik le kalau dapat yg tak beberape baik….terima le…..not everyone……….:p
    can i ask u…sepanjang banyak2 lover u kenali mereka menghargai u tak??

    • ::jejaka misteri::

      i choose not to answer ur question… tak perlu saya nak revealkan semua tentang saya sbb saya tk kenal awak… kalau kamu betul2 ikhlas sila perkenalkan diri.
      for me… lover is my everything… dia orang pertama akan tahu… i would like to share everything wit him. if u not ready to share wit ur love one, its means…. “YOU ARE NOT TRUELY IN LOVE WIT HER/HIM”

  3. i tak ckp i mncintai seseorg….atau di cintai seseorg….camner nk knalkan diri i ..u nk i msg kat email u yg mne???n u tau email i kn….u leh email kat situ then i will reply…u nk i perkenalkan diri then i used my truely email….

Leave a Reply

