…SELAMAT PENGANTIN BARU ATUN ISNOR…

Tarikh:: 27hb Mei 2012

Masa:: Pagi – Petang

Tempat:: Negeri Sembilan —> Bangi —> Taman Jaya

(sambungan dari cerita sebelum)

Pagi tu masing masing bersiap siap di awal hari sebab nak meneruskan perjalanan ke destinasi lain pula
iaitu Bangi dimana salah seorang sahabat karib aku merangkap adik buchuk yang manja
akan melangsungkan perkahwinannya hari tu.
dah besar adik aku… dah bergelar isteri orang sekarang ni…sobsobsob…
eh tetiba aku pulak yang nanges kan?? motip sangat!

sebelum bertolak sempat singgah kedai mamak pekena roti canai dengan teh ais… hewhewhew,
nikmat gila minum teh ais diwaktu pagi…

*me on that day… macam aku pulak yang nak kawen kan? baju bling bling bagai*

*budin n his cutey cik aweks effa…tatau pe motip dak effa ni tutup mulut. misteri?*

*dengan abam wafi*

*ini ina si budak demam*

habis sesi sarapan, terus kan perjalanan ke bangi dah tak sabar sabar nak tengok orang kawen.
rasanya lebih kurang dalam jam 12 pm kami sampai ke rumah beliau. selamat jugak sampai akhirnya…

well, pengantin mana yang tak chantek kan? beliau sangat chantek…
ramai kata muka beliau nampak lain tapi maybe aku dah biasa tengok beliau makeup so tak la lain sangat cuma yang penting beliau sangat chubby, mesti bahagia sangat sangat nak kawen kan so badan menaik
dengan jayanya. wahhh aku pulak tumpang menjeles dan terharu tengok orang kawen. 

*Nurul Hidayyatun Nadeyya Mohd Isa n pasangannya Mohd Al-Hafeez*

tiada ucapan yang mampu diluahkan dengan kata kata adik,
hanyalah doa tulus ikhlas yang mampu akak iringi setiap saat apabila melihat wajah bahagiamu ini.
akak sentiasa doakan adik bahagia bersama suami tercinta biarlah perkahwinan ini kekal sampai syurga hendaknya disamping dikurniakan anak anak yang solehah.
ikatan perkahwinan bukanlah mainan, ianya suatu usia dan tanggungjawab yang indah.
menjadi isteri bukan mudah, namun akak percaya kamu mampu lalui setiap saat getir itu
dan jadikannya yang terindah. taatilah, patuhilah dan setialah pada suami mu insyaAllah al jannah tempat mu… akak tumpang bahagia dan gembira melihat engkau juga gembira dan bahagia.

tak dapat tangkap banyak gambar dengan pengantin,
sebab kenkawan sibuk nak membalikkan diri namau tunggu tunggu lagi dah.
jadi leh men aci snap je…huhuhu…

*masa ni pengantin berjalan menjemput sang arjuna hati… cewah!*

*bila dah sampai isteri pon kena la ciyom tangan suaminya sblm jalan beriringan*

*pelamin pengantin, chantekkan? ruginya tak dapat tengok beliau bersanding. bertabah jelah sebab tak dapat duduk lama. sobsobsob… besnya kalau pegi dengan inche waktu ni mesti dari awal sampai habis aku leh amek gambo*

*KAMI*

punyalah hazab aku ni kan sampai mak pengantin pon aku dah keliru,
yelah baru jumpa sekali pastu dia leh tegur n ingat nama aku. dan aku dok tertanya tanya siapa “kakak” ni, hambek ko kakak sekali aku bagi rupanya mak pengantin perempuan der,
gila muda muka dia dah macam kakak pengantin aku ingatkan sedara ke haper rupanya mak dia….
malu gila rasa. tinggal aku tak panggil kakak je lagi! pesal muka mak ko muda sangat atun??? adesss… 

ni pulak goodies yang kami dapat dari pengantin. chantek gila kotak dia. dalam dia  pon sedap…hohoho…

*belakang?*

 *depan?*

habis bersuka ria… encik driver (budin) anta aku ke lrt taman jaya sebab beliau nak teruskan perjalanan ke temerloh hantar cik awek beliau… 

sekian, laporan lengkap daripada aku.

7 thoughts on “…SELAMAT PENGANTIN BARU ATUN ISNOR…

  1. akk mucuk………… tq sgt for da special entry… atun ckp kt mak atun yg akk ckp die mudess.. gelak bahak2 okee… :P… maceh kt kwn2 berempat sudi dtg ye..🙂

    • ::Atun mucuk::

      baguslah sendiri mengaku mucuk. wakakakaka!! welkam dear ^_^
      muahahaha memang mudess sangat la dia masa akak tengok tu dah macam kakak kamu. malu la sayer salah orang
      -..-”

    • ::snow::

      eh? tk jemput ke????? bukan dia dah invite kat FB erk??? ai pon tatau….
      ai hengatkan dia jempot semua, takpe nanti kita babap dia…hahahaha…..

Leave a Reply

