…BERENANG RENANG KEHULU, BERAKIT RAKIT KETEPIAN……

Tarikh:: 21 June 2012

Masa:: 4.40pm

Tempat:: Opis yang sudah kurang sejuk beku

dua tiga minggu ni… biziknya mengalahkan haper je… dua tiga minggu ke? rasa macam dua tiga bulan jek :( 
inche bos ada ke tade ke macam samer je, tak ada pon kerja tetap ada kalau ada…
hurmmm lagilah rasa macam orang gila….

belum habis satu kerja siap eh… dah datang kerja lain…
baru nak tulis satu perkataan… kerja lain pulak bertenggek.
last last meja kepenuhan sampai tak jumpa pen sendiri. terjenguk jenguk…
tertunduk tunduk mencari pen hitam nan sebatang… nan hadooo… rupanya dicelah celah buku diari….
waktu waktu ni jugak engkau nak main sorok sorok dengan aku kan?

aku ni ada satu penyakit, bila meja aku mula dipenuhi di segenap ruang yang ada,
sampai mouse pon aku dah tak leh nampak… mulalah aku akan rasa tensen gila…
rasa nak biar je semua dok atas meja, aku tak nak buat apa apa….
biar dok situ, apa pun aku tak nak sentuh kalau boleh…
lepas tu mulalah rasa nak nanges bila melihat kerja bertimbun timbun… sebab?
rasa tak tau nak start kat mana… rasa macam tak kan selesai kerja aku….rasa….
entahla tak reti nak bagitahu. seyes aku penat kaki, badan dan otak. 

*ini baru sikit, ada hari yang lebih bertimbun dari ini*

*sehari punya kerja, engkau bayangkan kalau tiap tiap hari macam ni?*

memang rasa nak stop buat kerja nak termenung je.
tensen aku memandang segala jenis surat, kertas dan fail.
dorang pon mesti tensen jugak pandang muka aku kan? hurmm… 

sekarang kerja dah siap semuanya dari pagi bersilat di partition sendiri dan bilik bos.
memang pesen aku tak suka buat kerja tangguh tangguh, harini punya kerja maka perlu disiapkan harini… sekarang bos sedang meeting. sebab tu sempat nak hapdet blog.
selama ni tak hapdet pasal kebizian ditempat kerja sebab tak sempat.
tipu sangat, padahal semendang je buka fb… tapi sekarang aku dah tak aktif di fb. malas nak bukak.
akaun masih dibuka tapi malas nak aktif. kang tutup bising pulak cik kakak aku…
kawan kawan pon nak mencari susah katanya, padahal aku bukak pun bukan aku masuk. hohohoho.

dahla. aku nak kemas kemas nak balik sudah…. lambat gila cuti rasanya. nak rehat.
otak aku dah sakit kena perah…. tangan apatah lagi kan.k bai.

4 thoughts on “…BERENANG RENANG KEHULU, BERAKIT RAKIT KETEPIAN……

    • ::human::

      wakakakaka… itu hiperbola je der… saja nak mentunjukkan betapa wanita ini menghargai. tp okey pe g membuang bawak handset, bosan menunggu “dia” mengeluarkan diri leh layan mesej dulu. kehkehkeh!

  1. amboiii.. kemain banyak kerja dia.. koh koh koh.. bertabahlah cik Ieyza.. bertabahlahhhhhh… nampak tak punya semangat saya menyokong di situ.. koh koh koh

    • ::Aujinz::

      haaa tau tape…. sibuk tahu tapi masih sempat nak menghapdet… hewhewhew…. yea yea nampak sangat dan sedang bertambah la ni (sambil memasukkan nasi ke dalam pinggan… agagagagga)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s