…PESANAN DIA…

Teringat pesanan kawanku dan dia ulangi lagi pesanan tu semalam

“Dear, ingat oke.. Manusia yang selalu nak cari pasal, cari gaduh, menyibuk hal ko dan selalu sangat rasakan diri dia yang terbaik yang kununnya pernah alami semua benda macam umur dia dah 100tahun sekarang ni adalah manusia yang paling tak bahagia atas dunia ni (kurang kasih sayang kot dear), sama ada memang dia tak bahagia langsung dan kena berlagak macam bahagia jadi dia sangat sangat jeles tengok ko sedang berbahagia sekarang dan hidup dengan aman sebab banyak orang yang sayang, tuhan bayar cash dear kalau Dia nak… (sebab tu dia tak bahagia dan meroyan). dia aibkan ko satu hari nanti orang aibkan dia pulak… ko tanam ni je dalam hati pesanan aku tu ya…jangan layan k… ko nak ke jadi LOSER macam dia?”

Yup! ada betul jugak cakap dia tu kan?? thanks my BFF i lebiu so much. dengan kata kata ko aku dah ada semangat n ceria balik. lepas ni tamau dah layan dia. aku nak hepi hepi hepi sebab dikelilingi jutaan orang yang menyayangi aku dan aku sayangi, yang penting aku ada keluarga dan inche, dia ada apa?? Loser sajork! segala tohmahan, cacian, kekacauan dan kemeroyanan dia aku tamau layan dah. aku nak hidup aman macam dulu balik!!

Hoyehhh!! Gambateh ne!!

notatangan:: kesian sangat engkau nk kena berpura pura bahagia dan cuba menidakkan kebenaran… pity u! Dah malas nk amek tahu, nak anggap ko gila meroyan je…K Bai! 

4 thoughts on “…PESANAN DIA…

  1. Dear,
    Itulah ko, aku dh bgth kan tk payah nk baik sgt. dulu ko cerita kesian kesian kat pompuan meroyan tu, ko kata dia kena tipu kat laki dia ko nak tolong dia lah apalah… dok kesian kan si pmpuan tu, las2 apa yang jadik?? dia bagi taik kt ko kan?? aku tk percaya beb, masa ko tnjk kt aku mmg dia nmpk baik sgt rupanya mulut macam bontot ayam! aku bengang sbb ko dok buat baik dulu… nk tlg dia tk nk dgr ckp aku. dhla email dia mcm banggang, busuk hati… kalau ko tk fren dgn SIL dia, tk adanya cerita ni nk tbongkar… bkn reti nk bsyukur org dh tk rampas laki dia. aku kesian ok kat dia menidakkan kebenaran mcm kata ko. pdhal kita2 je yg tau cerita betapa laki dia dulu gilakan ko. yelah laki dia mesti tak layan dia mcm dia layan ko dulu kan? sbb tu jadi macam tu…betul kawan ko kata dia LOSER! Bagusla beb, ko tk payah ambik tahu dh, jgn layan ok? Aku pcaya ko akn dpt lelaki yg baik sbb ko baik… lelaki yg baik utk pmpuan yg baik. lelaki yang jahat (mcm ex ko dulu tu) sesuai utk pmpuan yg jahat…dah elok laki bini tu.
    (kenapa komen aku lebih panjang dari entri ko beb?)

    #sayang, aku dh nak balik janice lusa ni… tk sempat jmpa ko. aku rindu ok. nnt raya aku balik kita jumpa tau… sayang ko… keep gojes ok dear. ramai org sayang ko#

    • ::Ezra::

      Alaa, xsmpat la nak jmpa yeap?? huhuhu ko promise erk balik sini kena jumpa aku. dah setahun kot x bersua dgn ko.. hehehe. aku sayang ko jugak. muachh!!

  2. Iya promise.
    Jom chat kt yahoo jap…
    Aku tunggu ko kt situ… sini tk ada privacy. hahahaha!

Leave a Reply

