…ERMM BOSANLAH JUGAK KALAU MACAM NI…

[UPDATE]

disebabkan beliau berkawan dengan kawan aku terpaksa la menghadap komen komen and post post beliau sehari harian… adess dulu beliau kata jangan add SIL beliau siap suruh SIL beliau remove and block aku (busuk hati?) tapi sekarang ni beliau kawan dengan kawan aku… nak suruh aku remove n block ke? eh, kosserrr sebabnya aku tak busuk hati macam beliau. suka hati engkau la nak kawan dengan saper kan janji engkau tak ganggu hidup aku sudah. memang malas nak amek tahu pasal beliau sudah tapi kalau dah ada 24 jam depan mata? hoiiih mintak nyawa jugakla… emm apa aku nak buat erk???? block?? macam hokies kan? tapi macam kejam, tapi….. aisehhhh payah payah…. nak suruh aku unfriend kawan aku? aku dah kenal budak itu dari tahun 2009 lagi… aku kenal dia dulu kan dan yang pastinya dia yang add aku dulu bukan aku add dia…. camno??? aku pun tatau dia fren dengan beliau rupanya… sebab mana2 komen kat kawan tu aku takkan tengok komen terawal… aku main komen n like je, aku tak kan check sape komen n sape like… sehinggalah beliau sendiri yang kuarkan komen atas nama aku n wujud dalam notifications, baru aku tahu…. dah dia ni pulak macam haper ntah aku pun tak paham, adakah engkau cuba nak beramah mesra dengan aku wahai cik puan??? nak berbaik atau apa?? kalau ya kim salam ya….. kosserr aku nak baik dengan engkau atas apa yang engkau nak merempan dekat aku…. ke nak tunjuk dia adalah perempuan dibawah lindungan kaabah??? serious tak paham, dalam komen dok sebut sebut nama aku lepas tu komen dia refer pada aku… pehal la perempuan ni, mesti hidup engkau membosankan….kan??

“….ikut la cakap akk anda…ieyza azmiey…”
“ieyza azmiey bercakap sal mengalah dalam percintaan tu”
“ieyza azmiey tengah badmo0d …blablabla….”
(lebih kurang macam tu la)

dah engkau kenapa wahai puan???? aku takde pon sebut nama engkau, ni engkau yang menyibuk hidup aku ke aku menyibuk hidup engkau ni????? las2 mang aku block…sorila… aku menyampah nak beramah mesra dan tak pandai nak berlakon baik macam engkau, lagipun bukan engkau ke yang kata engkau tak suka tengok muka aku, dah tu??? motip engkau??? 

dah la biarlah aku block kang beliau ni perasan pulak aku mengekor beliau, kang dia kata “mana ada aku adalah minah ni kan” padahal aku kenal kawan aku tu dah lama gila bertahun dah kot… cuma budak tu baru add aku sebab dia baru aktif fb balik lau tak sebelum ni sembang kat sepaku je lah dan aku ni pulak jenis tak akan add orang. bistuh ko nak suh aku buat apa? kalau ko komen aku tayah komen ke apa? hurmmm… well, dari dikata aku mengekor beliau, menyibuk… lebih baik aku jauhkan diri dulu. tulah yang sebaiknya bukan? kerana diam itu lebih indah…. ^_^ peace!

notatangan:: google+ boleh block orang tak? hurmmm aku lom sempat godek lagi… mana aku ada beliau pasti ada sama, haishh…. emm aku ada formspring n twitter, tak nak join ke?? @.@

notatangan:: kalau ada award pelakon wanita terbaik memang boleh serah kat engkau la wahai perempuan, sebab engkau memang pandai berlakon baik, suci gila.. ouhh menyampah. padahal org tatau true colour engkau. kesian laki engkau! huh! sila berambus dari hidup aku! bayang pon jangan bagi aku nampak!

10 thoughts on “…ERMM BOSANLAH JUGAK KALAU MACAM NI…

    • ::julia::

      ha’ah dah block dah cik puan itu… tatau la pe motip dia komen guna nama ai, pastu asik nk refer ai. dah kata tak suka kan kenapa nak kena berlakon macam we olls kawan baik???? seyes tak paham. tolonglah, tak nak ambik tahu dah pasal dia…

  1. CIk Mek Eza!
    Hihihihi… sengalnya baca entri uolls. lama xmembaca sekali btimbun2 uolls update khans.
    Aritu kan iolls ada tanya uolls sape perempuan kononnya lindungan kaabah tu… tp uolls tamau gitau khans..isk! kedekut tau… tp akhirnya iolls jmpa jugak siapa dia, pandai x iolls invistigate thithithi…
    Paling best uolls, iolls ada baca status FB dia yg dia publickan… ada tulis nama uolls okey! ingatkan sekali je, iolls diamkan lah. ehhhhh… tup tup ada lagi kali yg kedua uolls!! mmg haremmss sgt tau! uolls takde pernah bagitahu siapa pun dia, nama pun uolls sorokkan, tapi dia blh tulis nama uolls….tak sangka la uolls, perangai mcm tu… harap muka je lembut tapi dajjal rupanya….. aibkan org…. iolls ada bukti tau, nnt iolls emailkan apa yg dia tulis okey.

    • ::Mata2 Gelap::

      hahaha! lantak dialah cik lyn oit…. dosa tu dia tanggung… kalau dia memang mengaibkan sedangkan ai tk pernah mention nama dia pon, dosa dia…
      well, dosa dgn tuhan tuhan ampun, dosa dgn manusia?? ai tk ampon sampai mati biar dia bawak dosa tu sampai akhirat oke. biar kan dia.

  2. belog x pasti laks leh beloks..
    klu komentar boleh la kitter abaikan sajerk.. x yah approve..

    • ::snow::

      mang komentar ai tau. kalau boleh ai tamau kasi dia baca belog ai. menyampah betul. hari2 dok godek belog ai…. minat sangat kan. tapi takpelah naik ratingnya…hiksss!

  3. laki sape lak yg kesian ni…kalu laki org tak payah nk kesian la…nasib dia la dapat bini baik ker jahat…dh jd hak dia pun…kita yg tak dak kena mengena ni tak payah la nk ambik tau kan….

Leave a Reply

