…PEMENANG 2#…

Dulu aku ada gitau kan… setiap bulan aku akan tengok siapa pengkomen terbanyak dan kalau ada perubahan aku akan umumkan siapa di tempat pertama sekali pemenang la kiranya, akhirnya berubah sudah setelah berapa bulan aku mentengok ianya menyepikan diri aja… kesian sungguh nampak nau banyak silent reader yang memang tak mau mengkomen… sedih tau! *lempang*

AND THE WINNER GOES TO ….. *drummmm pleaseee!!!*

dum…dum…dum…… *gitewwww….memang mintak penyepak*

PUAN ESARLI BUDAK BAIK aka SNOWHITE

hadiah…. nanti ai bagi masa kita jumpa k dear… kalau payah sangat nak jumpa ai pos je nanti…. dun wori… hope u like it… ^_^

10 thoughts on “…PEMENANG 2#…

  1. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~
    i’m da winner!! lihat la donia!! ekekekekekee..
    suke taw, der adiah2 nih.. panjat b0b0i.. hek3..

  2. wahhh…congrats la puan snow…puan snoe dah buat comeback nampak..bila nak buat comeback kat belog pulak…sudah lama belog itu kesuraman…ngeee~~

  3. alorrrrr.. aii otak dah beku la nak nulis.. ti dpt semangat baru.. aii hapdet okeh.. ;D
    eh, cam kenal la name sengkuang tuh.. opsss sikkongan.. muahahhahaa.. =p

    • ::snow::

      alorrrr, hapdet la hapdet la…. nak baca…. dah lama tk bersua bersembang, rindu nak dengar citer…
      sengkuang???!!! wakakakakakakakaka!!!! *gelak guling2 sampai tengah jalan raya….. patah balik!*

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s