…HARI FASTFOOD SEDUNIA..

Tarikh:: 26 Sept 2012

Masa:: Pagi Sampai ke Petang

Tempat:: Mana2 aja yang sesuai

Pagi :: Dabel Sosej McMuffin With Egg 

*bersarapan dengan cik dahlina and puan intan… nyum nyum…. mabeles gila bekpas mekdi….*

***

tengah hari:: Grilled Ciken Beger

 

*mkn bersama inche nazri, khairul nizam (KN), zul and wana… seyes havoc setelah lama tak berjumpa, tapi beger dia tecik gila, dahla mahal. kedekut tau*

***

petang:: kfc dabel down (ziger)

*makan dengan cik kakak, mabeles jugak sebab aku mmg minat zinger beger dan ini dia letak ayam zinger saja… besh!*

oleh itu jangan sesiapa pun kata aku gemuk oke. aku tampa sorang sorang nanti… sob sob sob~

 

Advertisements

…TERIMA KASIH ADIK…

Dah masuk 6 hari menangis… lobam mata…!! adess kalau orang tak perasan tak apa.
Ingat dah boleh berhenti menangis harini, sebab nangis teruk betul semalam…
tapi jemari ni sangat lah gatal…. pergi bukak blog seseorang… yesss! menangis lagi…

terlihat perkataan “……..”, terlihat gambar gambar…. Allahuakhbar…
benar kata orang, engkau buat apa pun untuk pikat hati seseorang tapi…
kalau orang dah tak suka maknanya tak suka lah jugak….
dan sebanyak kebaikan yang engkau buat kerana satu kesalahan engkau dibenci sampai bila bila…..

terus hati tertanya kenapa engkau perlu buat aku begini?? adakah engkau sedar engkau sedang menyakiti? adakah engkau gembira jika engkau ada ditempat ku?
demi tuhan sayang… diri ini tak pernah membenci dirimu, malah diri ini sering tertanya-tanya apa khabar mu, diri ini rindu untuk bergurau dengan mu…. berbalas komen….
diriku sudah anggap engkau seperti adik kandung ku… tapi…..

engkau tahukah perasaan ini hancur nya belum habis lagi, kenapa perlu ditambah lagi?? 

Ya Allah…terima kasih atas kelukaan ini, terima kasih atas entri yang melukakan itu…
engkau mengajar diri ini supaya tabah lagi berdiri… walau tuhan saja yang tahu apa perasaannya.
terima kasih sayang…. apapun terjadi, kakak tidak pernah membencimu atas apa yang telah engkau lakukan pada ku….insyaAllah, aku redhakan segalanya, aku maafkan apa yang telah berlaku… insyaAllah……

diri ini tahu diri mu tidak sukakan diriku, tapi tolonglah jangan lukakan hati ini.
andai aku mampu merayu…… akan ku buang martabat ini sebagai kakak memohon kamu tolong jangan lukakan hati aku…. benci macam mana sekali pun jangan kamu buat diriku begini.
terlalu banyak dugaan, aku sungguh tidak dapat bertahan.
dibenci isteri orang yang asyik mencari kesalahan aku sedangkan aku sudah senyap tidak ambil tahu…
kini engkau pula… sedangkan aku tidak pernah membencimu malah menyayangimu seperti adik ku…
dugaan apakah ini Tuhan?

buat kamu yang akak panggil adik, jangan bimbang, akak akan cuba untuk menjauhkan diri… 

notatangan:: mungkin aku perlu menjauhi semua benda dan mungkin aku perlu menjauhi dunia internet ini… menjauhi agar tidak melukakan diri sendiri….. tiada siapa mahu menjaga hati namun sekurang kurangnya janganlah melukakan ia….