…REVIEW FILEM:: 3 SEKAWAN….

alhamdulillah, setelah banyak sangat benda yang harus dilalui…
akhirnya dapat menangani semuanya, dia pon dah berubah dan sedar siapa yang dia nak (mungkin).
akhirnya dapat kembali menulis, walau masih ada rasa sakit tapi buat buat tak nampak jelah yea dok? manusia kan….. tak kan pernah puas menyakitkan hati orang… kan? so biar lah dia.
lantak p situ, janji aku hepi hepi, sebab aku tau apa yang sebenarnya (insyaAllah)

okeh, tamau citer pasal tu. nak buat review untuk filem… pernah dengar nama filem tu?
hahaha memang taklah kan…. aku ada tiga cerita yang aku dah tengok tapi tak sempat nak review…
so buat semua sekali satu entri, settle!

RESIDENT EVIL:: RETRIBUTION

cerita dia boleh tahan la… walau pun tak sebest resident evil yang sebelum sebelum ni tapi oke…. not bad… mula mula cerita memang terbaik… sapa sakit jantung tak yah mimpi nak tengok…
asyik terkejut je…. tangan kawan menjadik mangsa, aku dok menarik tangan beliau je… takuitt hoihh!
part paling tak best, last sekali bila dah nak habis, apa ke lembik benor milla tuh, sakit pulak hati.
selama ni dia cool, hebat aja… kali ni lembik gila.. tapi apapun citer dia best, aku kasi 4 bintang.
terbaik!! *nak tengok 3D, tak kesampaian sebab aku tatau ada 3D…kehkehkeh!*

*perempuan ini sangat chantek….seriously… sangat chantek*

THE POSSESION

Citer bangang! buat penat je pergi mentengok.
meleret leret lepas tu ntah pape… tak menakutkan langsung….
hantu pun korang tak nampak sebab dari awal sampai habis dia langsung tak tunjuk hantu tu…
last sekali ada tapi tak nampak sebab digelapkan. apa ke banggang buat cerita hantu
tapi tak nak tunjuk hantu dia. serious menyesal tengok….!

aku bagi 2 bintang…. kalau boleh nak bagi 1 1/2 bintang je…..

HOTEL TRANSYLVANIA

Citer kartun pasal satu hotel yang dibina untuk semua kaum hantu dan manusia tidak diterima disitu. kononnya manusia ni jahat, suka buat khianat kat hantu… eh? terbalik pulak kan?
bagi aku citer ni boleh tahan. tak adalah sampai rating superb just oke la, for release tension and have fun kan.. suka suara selena gomez, sangat comel. anak dracula tu  pun sangat cute tapi yang tak beshnya hero dia, huduh gila. agagaagaga
aku bagi 2 1/2 bintang… sebab citer dia pon biasa biasa je…..

notatangan:: kempunan nak tengok SADAKO

Leave a Reply

