…YEAY! SETELAH TIGA TAHUN…..

Tarikh:: 8-9 Oktober 2012

Masa:: Pagi ke Petang

Lokasi:: My beloved Department

well dah nak masuk tahun keempat, barulah orang sedar akan kehadiran dan kewujudan diri ini kot…
alahai sedih tau… selama ni lau sebut nuriza…. surely orang macam tercengang cengang,
sapekah pompuan nama pelik itu? *pelik ke?* alaaaa PA ******* tu…
barulah semua ooooooo…. gitteww… kesian tak?

rasa bahagia kot bila dapat ceburkan diri jadi ajk ke urusetia ke…
pemenda apa tak kisahla janji ada kerja and jumpa orang ramai… suka suka suka.
ai kan gila glamer so pasti la suka tarik perhatian dan menjadi perhatian. *sila lempang*

*hari pertama menjadik urusetia pendaftaran, tak sempat nak bergambo sebab dabel bizik… orang kerumun cam aku ni Nora Danish!*

*second day jadi urusetia pendaftaran*

notatangan:: thanks a lot Inche Rahman, ur skill or photog adore me ^_^

4 thoughts on “…YEAY! SETELAH TIGA TAHUN…..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s