…SUDAH GENAP 27 TAHUN…

17 OCTOBER 1985

THANK YOU ALLAH FOR EVERY BREATH, EVERY CHANCES, EVERY HAPPINESS AND EVERY SINGLE THING THAT U GAVE TO ME….

THANK YOU MUM AND DAN (ENCIK AZMI N PUAN ZAINUN) FOR LOVE, TRUST AND EVERYTHING YOU GAVE LIKE I’M THE ONLY DAUGHTER THAT YOU HAVE…

THANK YOU SIBLINGS (CIK IDA, PUAN AS N INCHE ASRI) FOR TAKING CARE OF ME LIKE I’M THE ONLY SISTAH THAT YOU CARE…

THANK YOU MY LOVE (MR HER AKA AJNABI) FOR EVERY KINDNESS, EVERY PATIENT, EVERY MOMENT AND ALWAYS BE THERE FOR ME…

THANK YOU FRIENDS FOR TEACH ME TO GROW UP, LEARN TRUE FRIEND AND ENEMY, LEARN NOT TO TRUSTED EVERYONE, THANKS FOR EVERY JOY AND SORROW THAT YOU GIVE…

THANKS A LOT~

notatangan:: tak lupa jugak thanks to my bekas pakwe,inche chenta hati… sbb awak banyak ajar saya erti kehidupan. kerana awak saya belajar erti sabar dan tabah dalam harungi semua likuan. saya sudah cekal untuk menerima semuanya. awak membuatkan saya lebih kuat. tanpa awak, tanpa perpisahan dari awak sudah tentu saya tak sekuat dan berjaya macam sekarang… saya amat bahagia… saya harap awak juga mampu bahagia macam saya… saya harap orang yang awak pilih itu mampu bahagiakan awak lebih dari saya…. terima kasih… benar saya sudah tidak membenci awak…. saya maafkan dan halalkan segalanya. terima kasih ^_^

notatangan2:: MR HER… thanks B… hadir dlm hidup ni…beri kebahagiaan yang melimpah ruah. tak pernah terluak pun perhatian B pada syg. tenkiu so much! ermmm tamau lelebih kang orang kata ngade, muntah lak baca, jus terima kasih atas apa yang kita pernah lalui bersama, suka dan duka. syg harap apa yg terjadi antara kita, biarlah dijadikan iktibar… semoga kita lebih matang dan dewasa. semoga tidak tersalah langkah lagi. syg harap B buat keputusan yang waras dan tidak tersalah pilihan, you know who love you more… insyaAllah, Allah always by ourside… ouhh ya tengss utk celebrate birthday syg, kek SR + Beger King + Sinister + hadiah… hahaha… muachhh luv u!

8 thoughts on “…SUDAH GENAP 27 TAHUN…

Leave a Reply

