…REVIEW FILEM:: TIGA SEKAWAN LAGIK…

HANTU KAPCAI

Bagi aku cerita dia tak best…hohoho… tak lawak, zizan tak menjadik lawaknya.
juz part yang boleh aku gelak pon masa dia texting kawan baik dia “lupa smiley”,
yang lawak dalam citer ni kebanyakkan daripada Fizz Fairuz. Aku bagi 2 1/2 bintang untuk filem ni.

TAKEN 2

Cerita ni cam banggang pon yea jugak… memang best tengok anak dia cam bijak je ikut ayah dia ajar dia.
tapi yang aku tak puas hati pesal la nak hina islam.. kenapa perlu hina orang islam?
dia buat islam ni penjahat sebab liam nelson bunuh anak dorang, dorang nak balas dendam
tapi pada masa yang sama anak dorang ni jahat senanya. motif???
apa engkau memang tak boleh buat orang putih versus orang kafir kat istanbul tu???
or orang islam versus orang kafir tu??? tak bolehhh?? mengapa kena buat islam jahat???
buruk betul tanggapan korang orang putih pada kami yang islam ni kan.
kuang ajar tu je aku boleh kata. mungkin bagi org lain, tade pape setakat cita ke apa ke.
tapi bagi aku ini tak adil la, asal jahat je orang islam. ntah pape.
padahal iraq tu bukan ke orang kapir yang jadi bunuh, rogol pemenda semua….banggang lah! nyesal tgk….

aku bagi 1 1/2 bintang. 1 untuk anak dia yang pandai, 1/2 untuk cerita. settel!

SINISTER

Cerita dia oke… agak menakutkan dan ngeri. banyak gila buat aku terkejut terkejut.
nasib la aku tak campak semua popcorn tu. gila la… seyes gila banyak menda yang mengejutkan.
paling ngeri masa pembunuhan cara kelar leher tu… gila hoiihhhh!!

sayangnya hantu dia tk menakutkan. boogeyman dia je yang boleh menakutkan. seram.
aku bagi 3 setengah bintang…. boleh tahan tak delah terlalu bagus. boleh tonton. besh!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s