…YANG TERLUPA…

Tarikh:: 31 Oktober 2012

Masa:: 10.00 am

Tempat:: Peti Ais Sejuk Beku

perghhh rupanya ada aja cerita yang aku tertinggal. lupa nak review.
banyak sangat sampai aku sendiri dah tak terkejar nak tulis.
baru nak rangka untuk cerita ni dah datang cerita lain pulak.

ini semua inche punya pasal. sila salahkan beliau. muahahaha…. inche aku adalah tidak boleh dipredict.
sesuka hati dia wat keputusan. sekali dia wat gila. menghadap la engkau panggung tu tetiap hari. hahahaha. tak pe aku suka! sebab dia yang belanja bukan aku. kehkehkeh!!
aku cuma belanja popcorn je, feveret popcorn adalah TGV
walaupun pembungkus dia amatlah mengkasihankan~

oke lets review filem berzaman yang aku dah tertinggal.

HOUSE AT THE END OF THE STREETS

matik-matik la ingat cerita hantu kononnya. rupanya cerita saiko. gila saiko oke.
bagi aku cerita dia oke sajork. tak de lah besh mana pon.
sebab yang jadik boleh tahan tu bila aku tak dapat nak agak sangat endingnya.
sebab aku fikir dia memang ada adik dan adik dia gila. rupanya….
cuma bila dia cerita adik dia yang punyai mata yang biru bak berlian.
itu yang buat aku rasa macam dah boleh jangka sikit.

part memboringkan sangatla banyak dalam citer ni sebab bercakap 24jam tanpa henti.
tade bunuh2 ke haper ke…. bercaaakaap je. terrer sangat penulis skrip dia. hohoho…

aku bagi 2 1/2 bintang. 

*aku suka tagline dia*

PARANORMAN

cerita kartun animasi, Norman yang boleh tengok semua makhluk yang dah meninggal,
siap boleh bertegur sapa lagi dengan beliau. Tak kira la binatang ke, manusia ke…
semua dia boleh berkomunikasi. siap manusia yang mati zaman jahiliah dulu pun dia boleh nampak.
mujurlah muka tak buruk, memanglah happy je engkau boleh berkomunikasi kan?
cuba muka cam hantu kak limah balik rumah…. huisshh~ kosserr aku nak bertegur sapa.

Bagi aku cerita dia oke. not bad. klakar and tak de lah membosankan.
Cerita dia berkisarkan Norman yang mempunyai kebolehan berkomunikasi dengan roh
sama dengan bapa saudaranya dan dia juga diamanahkan untuk menghapuskan sumpahan bandar
yang mereka duduki itu supaya kembali aman.
Daripada seorang budak yang penakut dan sering diejek gila oleh rakan sekolah
dan penduduk disitu dia akhirnya menjadi wira penyelamat kepada semua penduduk bandar itu
(aku tak ingat apa nama bandar dia, hahahaha)

Aku bagi 3 bintang🙂

notatangan:: harap harap tak ada yang lupa lagi kecuali satu cerita tu. seyes aku lupa sebab aku tertidur, cerita dia bosan gila… animasi.

4 thoughts on “…YANG TERLUPA…

  1. hamboi.. sume citter d pawagam.. uolls dah m’tengok yer.. m’jeles saye.. wuwuwuwuwwwwwuuuu~

  2. Lerrrr. ada blog rupanya. Saya deactivate FB baru ternampak. Ni saya first time melawat and mengkomen nih. Apa lagi, buat ler kopi ker teh ker.

Leave a Reply

