…CHALLENGE ACCAPTED…

Tarikh:: 30 November 2012

Masa:: 3.45pm

Tempat:: Opis

semalam tetengah menghapdet belog di blogspot napok la puan kawan ni update blog dia jugak…
terus jelah memblogwalkingkan diri ke NICKI PUNYA BELOG ni haaa…
rupanya beliau nak cabar diri sendiri untuk sertai 30 DAYs BLOG CHALLENGE.
hurmmm sedang diri ini pon rasa cam menarik je tu…
sesambil mengkomen beliau pon menjemput aku join together gether,
tengah bersemangat ni eloklah engkau mensuruh kannn, memang aku terima dengan hati yang terbuka. sebab memang tetiap hari pon aku update blog ni sebab
banyak cerita dah aku ketinggalan rasanya nak diceritakan.
jadi sebenarnya memanglah aku tak tau apa motip aku nak ikut challenge ni sedangkan aku tengah rajin. hahahaha…. 

selalunya kan ke orang buat benda ni sebab memang dah dalam kepala otak beku
tak ada idea nak tulis pasal apa (orang lain aku tatau tapi kalau aku memangla benda ni selalu jadi)
sooo lantak pi situ, tade sape pon kisah kan… aku nak buat apa… mohla kita buat jugak challenge tu… termasuk dengan update harian aku.

korang pong kalau nak follow, amatlah dialu-alukan.
jom accepted de challenges! wink!! aku pulak akan stat esok… weee~ 

 

30-day-blog-challenge

2 thoughts on “…CHALLENGE ACCAPTED…

  1. hoyehhhh…hoyehhh…come on…come on…join saya yer…hahahaha mmg mood berbelog sangat merundum sekarang…hohohohoho jadi macam nak merajinkan la diri kan nak buat 30 DBC nie…hewhewhew…semoga saya berjaya yer…

Leave a Reply

