…DAY 2:: A PHOTO OF SOMETHING YOU ATE TODAY…

Tarikh:: 02 Disember 2012

Masa:: 2.15pm

Tempat:: Cinema

DSC01109

nampak kah itu? yaaa itulah makanan yang di cernakan hari ni…
popcorn and mountain dew dari MBO. ceritanya aku dan inche mentengok citer Wreck It Ralph.
review akan diupdate kemudian. kemalasan ditetengah malam ni ha. 

inche dah tak mensabor tengok movie ini, jadi mohla kita layankan aja pergi mentengok…
akibat kelaparan tahap gaban mehla kita membeli sorang satu…
yang senanya MBO ni tak jual popcorn kapel, dia jual satu satu,
tak dapekla nak romantik romantik lam panggung kan? *pangggg sedas*

1

ini namanya prosperity beger ye anak anak…. picca taken from google…
sebab aku lupa nak amek masa makan tadi. sekarang kamera dan aku bukan lagi buddyz….
tatau nape jadik gitu.. ni adalah makan malam kami berdua.
aku mengidam sangat nak mam prosperity ni, lalu inche tanya banyak soal bawak aku makan sini.
tradisi dua tahun berturut turut tak dapatlah diterus kan tahun ni….
takpelah kita ikut rentak inche pulak. selalu aku banjer orang, kali ni aku yang dibelanja.

kesimpulannya, aku dah gemuk. dah itu je. oke bye!
huhu lately aku terlalu banyak makan, apakah penangan supplement vitamin c organik yang aku amek. mampus la kegemukkan hoihhhhh!! kena ajak inche jogging ni……

oke itu je. dah malam, tak ada idea…. otak merewang nak tidur dah sebenarnya ni.

2 thoughts on “…DAY 2:: A PHOTO OF SOMETHING YOU ATE TODAY…

Leave a Reply

