…DAY 3:: YOUR FAVOURITE STORE…

Tarikh:: 03 Disember 2012

Masa:: 8.00pm

Tempat:: PC dirumah ku

ouhhh soalan, bagus…. anda bertanya pada orang yang “sangat” betul! supermarket!!
semua jenis supermarket aku suka hoiihh, aku kan penshopping tegar… ngeee….
dari supermarket ke online market semua aku balun….
so aku tak ada favourite store oke….. semuanya mengikut keperluan… 

KASUT N SANDEL

Wedges-Sandals-Ladies-Stylish-Wedges-Shoes-S120508-

aku akan beli di SOGO, pilihan utama…. entahla kenapa.
banyak je kedai lain tapi sogo adalah pilihan utama. 

Dan ya. aku sedang gila nak membeli kasut sekarang ni ha…. grrrr…. kasut keje semua dah rosak cumalah tinggal kasut yang inche bagi je…. janganlah yang tu pon nak rosak…. sayang tahu!

HANDBAG

coach-handbags

handbag also… aku akan beli kat SOGO. tapi yang ada kat situ kadang kadang tak menepati citarasa, makanya online shop jugaklah yang menjadi pilihan.
frankly speak, aku tak minat coach… nampak macam design orang tua tua tapi haritu aku ada terpandang beg dia yang sangat comel untuk warga mudess cam aku.
muahahaha….
terus jatuh chenta nak beli tapi tak payah berangan sebab tak mampu. mihmihmih… 

senanya aku boleh je nak beli, jenis mampu milik jugak ni
tapi aku rasa duit tu aku lebih perlukan untuk benda lain like my facial set ke kan?
plus aku tak suka beli beg berjenama, sebab nanti susah nak rosak dah tu tahun bila aku nak tukat?
tak merasalah aku nak tukar beg tiap tiap tahun kan? hihihi…..

BAJU

riau

oke, yang ni tiada tempat tertentu… aku main belasah je kat mana mana pon janji chantek.
TESCO, K4 and GIANT semua pong aku pernah beli, JAYA JUSCO also tapi kureng la,
sebab baju kat kedai kedai besar ni banyak yang tak menepati citarasa aku.
same goes tu dress, blouse, work dress… semua aku main bantai je kalau nampak yang cantik.
tak kisahla memana.

PERFUME

1327981357582

yang ni je aku tak beli kat kedai memana, aku beli kat online shop je.
sebab aku ada pembekal yang superb. mihmihmih…. sekali borong sampai 4-5 perfume.
entah apa aku nak buat, aku sendiri tak tau.
perfume kegemaran buat masa ini adalah burberry and elizabeth arden.
tapi sesekali kalau nak bertukar angin aku akan pilih AVON

apa lagi ya? yang ni je lah kot yang selalu dibeli di kedai.
alat makeup? ouhh yang tu tak ada, serious aku tak beli dah alat makeup sekarang.
sebab aku malas nak makeup. aku cuma pakai bedak silkygurl, lipstik silkygurl
and eyeliner AVON or silkygurl yang aku rembat je beli mana mana kedai yang ada.

tapi atas semua semua kedai yang aku tulis tu,
kedai yang paling besh untuk aku masuk and shopping sampai cecah tahap ratus adalah

GUARDIAN and WATSONS! hehehe….

aku adalah seorang yang suka tentang PENJAGAAN DIRI
like deadorant, syampu, sabun mandi, feminine hygiene and ect…
semua tentang penjagaan diri me is loike.
jadi aku boleh duduk berejam lamanya kat Watsons or Guardian. hehe hebat bukan? 

dah itu je yang aku mampu nak update.

4 thoughts on “…DAY 3:: YOUR FAVOURITE STORE…

    • ::nicki::

      ai google soalan challenge dari yang lain. sebab tetiba ai rasa macam tak besh pulak kita buat benda yang sama kan? tapi bila ai tengok soalan tu and bandingkan soalan u, lebih kurang je… hahahaha. lantakla~

  1. mmg banyak pong benda alah nie..aii pilih mana yg paling senang…huahuahuahua…tp mmg xberapa berkenan ngan itu soklan…tapi tetap menjawabnya jugak..hohoho

    • ::nicki::

      tulah ai godek2 baru tau… hahaha kesian betul la. ai senanya nak cari pe maksud soalan 3 sekali kuar benda lain… pastu pk… mcm tk besh kalau cabaran adalah sama… terus tukar, padahallllll……………. sama jugak senanya

Leave a Reply

