…DAY 5:: A PHOTO OF YOURSELF 2 YEARS AGO…

semasa menghapload gambo ini, saya sangatlah sedang bersakiti hatinya pon kan…
tensen betul dengan wordpress baru ni. picca aku upload aku tatau nak rotate tang mana. sengal gila. terpaksa rotate secara manual and save pastu rotate pada kedudukan asal balik and save,
barulah jadik macam kat bawah ni…. nak hempuk je pc ni kalau boleh….
nak hempuk wordpress tak boleh… pc la yang jadik mangsa.

inilah aku ditahun 2010. tak beza apa pun dengan yang sekarang ni macam tu jugak.
syomel masih sama, cantik pon sama… eh? wakakaka *tampa diri sendiri*
tak ada ar, abaikan keperahsantanan saya itteww. memang aku tak berubah pon.
yelah baru dua tahun back kan. cuba kau mintak gambar zaman sekolah dulu…
ada la yang pengsan lapanblas kali tengok muka aku yang selenge berlemuih tu.Β 

disebabkan entri ini jugaklah, aku baru menyedari… rupa rupanya aku sangat
ketiadaan gambar di tahun 2010, perghhh sikit punya susah aku nak cari gambar tahun 2010…
2008-2009 berlambak, pesal la kau tak mintak masa tu punya gambar??
aku pun tatau kenapa tahun 2010 aku kurang nak ambik gambar…
ini pon aku ambik sebab nak tunjuk rambut baru masa tu…

berubah ke? tak kan? mihmihmih, napoknya macam segala percubaan tidak berkesan ni.
camne? pelik pulak aku bila ramai yang tegur muka aku nampak lain.
apa yang lainnya tu, tayah gitau… korang kaji sendiri
pastu nanti gitau aku baru aku revealkan apa mendanya itu.
hahaha… gila sengal kan?

2 thoughts on “…DAY 5:: A PHOTO OF YOURSELF 2 YEARS AGO…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s