…DAY 6:: A PHOTO OF AN ANIMAL YOU LOVE TO KEEP AS A PET…

Tarikh:: 06 Disember 2012

Masa:: 10.29pm

Tempat:: Rumahku syurgaku

dinosaur1

boleh tak? senang sikit… kalau ada orang pedajal and carik pasal aku nak suruh dia telan je orang tu.
biar hidup aku aman dan damai. tak ada gangguan. sekalik jadik antu. matik!

Scottish_Fold-Cat-Picture tumblr_mbnm1fyJ2K1rcrewpo1_500

seriously comel kan. adorable. sebenarnya inche sangat minat kuceng ni.
so aku pong nak terminat sama lah jugak sebab aku tak ada binatang yang aku minat.
tapi kuceng ni kecik je comel bila besar buruk leww pulop.
tak kisahla janji kuceng, yang biasa biasa pon aku minat jugak…

41776-cat-cat

tapi memang takkan terjadi la kot. dulu aku ada sekor kuceng yang paling aku sayang, nama dia coreng. dari kecik aku bela. las las ada jiran ni kidnap and buang dia…. aku tatau pe masalah jiran itu.
mental kot… coreng langsung tak kacau dia tau… apatah nak kencing berak merata rata.
coreng ni kucing paling bijak. ayah aku ajar dia macam ajar seorang anak.
bila dia buat salah, jentik telinga dia atau pukul montot, dan dia takkan berani buat lagi.
misi membuang najis tidak merata rata oke. kena ada bilik air…. raja sangat kau kan. 

semenjak aku hilang dia, aku dah tanak bela kucing lagi… sedih oke. nanges tiap tiap hari. itu salah satu sebab kenapa aku tak nak bela binatang dah, aku tak boleh hadapi kehilangan plus kalau binatang berbulu ni aku adalah sensitip. alahan. pasti akan terbersin sampai satu hari…

so inche, sila take note. hewhewhew~

Leave a Reply

