…FROM DA BIKINI BOTTOM (???)…

 

“Never look back,” we said
How was I to know I’d miss you so?
Loneliness up ahead, emptiness behind
Where do I go?And you didn’t hear
All my joy through my tears
All my hopes through my fears
Did you know, still I miss you somehow[CHORUS:]
From the bottom of my broken heart
There’s just a thing or two I’d like you to know
You were my first love, you were my true love
From the first kisses to the very last rose
From the bottom of my broken heart
Even though time may find me somebody new
You were my real love, I never knew love
‘Til there was you
From the bottom of my broken heart

“Baby,” I said, “please stay.
Give our love a chance for one more day”
We could have worked things out
Taking time is what love’s all about

But you put a dart
Through my dreams through my heart
And I’m back where I started again
Never thought it would end

[Repeat CHORUS]

You promised yourself
But to somebody else
And you made it so perfectly clear
Still I wish you were here

[Repeat CHORUS]

“Never look back,” we said
How was I to know I’d miss you so?

 
*************
 
tetiba lagu ni tergiang di dalam gegendang telinga mahupun kepala.
2-3 hari yang macam sukar je nak menerima dan menelan kepahitan kebenaran….
 
serious aku tatau apa masalah kau…
rasanya macam tahun ni disia-siakan dengan mencari apa masalah kau? apa salah aku? 

kenapa kau memilih untuk membenci aku?
kenapa kau memilih untuk menghina aku?
kenapa kau memilih untuk tidak sukakan aku?
 
nak tanya…
aku ada hutang dengan kau ke? rasanya seposen pon aku tak pernah pinjam….
aku ada buat dosa dengan kau ke? rasanya dah settel kan?
kalau kau masih nak berdendam itu masalah kau.
 
kau nak benci aku, kau tak suka aku, kau marah aku… semua itu masalah kau.
tak ada kena mengena dengan aku. sebab aku dah tak kisah, dah lupa semuanya.
tapi kenapa masalah kau, kau nak libatkan aku? perlu ke kau sampai menghina aku macam tu??
kalau kau benci sekalipun, apa perlu kau pastikan hubungan ini putus baru kau puas hati???
bukan kah kau juga pernah alami seperti apa yang aku pernah alami itu??
 
jangan terlalu menghina orang yang tak cari masalah dengan kau sayang.
yang tak tau apa salah dia pada kau. kerana tuhan itu Maha Besar, Maha Adil.
Jangan engkau pula merasa apa seperti apa yang kau hina aku suatu hari nanti. 

Nauzubillahi minzalik. minta dijauhkan.
aku sentiasa doakan kau bahagia. supaya Allah lindungi kau….
kerana engkau adalah seseorang kepada seseorang dalam hidup aku

6 thoughts on “…FROM DA BIKINI BOTTOM (???)…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s