…DAY 13:: YOUR FAVOURITE MUSICIAN AND WHY…

Tarikh:: 13 December 2012

Masa:: 10.21 am

 

aku jenis layan je semua musician ni. yang mana aku rasa kena dengan jiwa dan raga memang aku boleh la layan. tapi antara banyak banyak musician yang ada, aku paling suka dua manusia yang berbakat ni…. nama dorang pon sangat gah di arena seni. siapa tak kenal sila tampar diri sendiri.

 

images

SAPER KENAL??? YEAHHHHH….. pemuzik terbaik dari zaman tok kaduk ni.

dialah KITARO…. aku memang admire semua music dia. besh nak mam~ 

dulu ai jenis jiwang karat…hahahha so malam malam suka dengar lagu dia, 

plus dulu suka buat novel, memang dengar lagu dia and bertimpa timpa mo0d and idea datang….

aku paling suka album silk road kalau tak salah, bahsa jepun meh mana aku reti baca… hahahaha dulu kaset semua tulis bahsa jepun ni baru ada bahsa omputih

kitaro-silk_road

selain tu aku minat dia ni jugak. tapi tak adalah minat gila vivas, just suka lagu dia *RED HOT* 

1292510003vanessamae1

SAPE NI? SAPE? SAPE?

ni adalah VANESSA MAE, pemain violin terhandal dunia la kot. album terbaik dia STORM

Vanessa-Mae_-_Storm

Leave a Reply

