…DAY 14:: A TV SHOW YOU’RE CURRENTLY ADDICTED TO…

Tarikh:: 14 December 2012

Masa:: 10.39am

 

Sekarang aku tak ada yang aku addict. pangai malas nak ceburi dunia hiburan ni dah datang balik. sebab aku rasa dah macam sampah la semua semua. baik aku layan lagu, FB and blog lagik besh. sekarang ni dahla pelakon pelakon baru yang aku menyampah nak tengok. pastu kalau dah sorang tu sooraaanggg tu jelah sampai ke sudah. contoh aaron aziz, dah nama dia tengah naik, setiap tv, filem semua muka dia. seyes mak benci! grrrr…. dulu minatlah jugak. lama lama naik bosan lantas menyampah. bagus! tade “A” oke, aku bagi selambak ni ha…. 

so aku cita yang dulu la yea…. zaman dulu dulu muda remaja antara rancangan yang aku tak kan pernah miss adalah::

1) CHARMED – aku minat cita dia yang lama masa mereka bertiga je, memang besh. then hadir orang keempat, Paige. rasanya bolehlah terima. masih tengok, tapi lastly aku malas nak tengok dah sejak brian krause aka leo mati and jadi insan terpilih ke haper entah hadir pulak orang lain, dah malas aku nak melayan…. aku minat Piper (Hollie Marie Combs) sangat comel!!

images (1)

Charmed Sisters 3

2) BEASTMASTER – ouhhh beshhhh!! hero adalah sangat sangat hensem. gila admire dulu tau, sampai mimpi mimpi bagai. berangan tak sudah dengan beliau. siap simpan semua gambar gambar yang di download dari Cyber Cafe masa tu. Tapi after season 2 aku dah tak tengok, tatau la sebab apa. sebab aku benci bini dia kot. huduh! tak sesuai langsung. sejak bini dia moncol dah naik malas nak tengok.

beastmaster3

beastmaster*Daniel Goddard yang superb hensem* 

3) DESPERATE HOUSEWIFE – besh besh sampai sekarang pon tengok, tapi sekarang aku tak tengok kat tv dah, tak larat nak tunggu episode ni. better aku beli DVD full episode terus, puas hati. Aku minat kat Gaby (Eva Longoria) and Susan (Teri Hatcher) 

Desperate-Housewives-desperate-housewives-176253_1024_768

4) HELLs KITCHEN – memang terbaekkk ahh. tapi sekarang dah jarang la tengok. asik lupa memanjang. las las banyak sangat episode terlepas terus tak minat nak tengok

HK-09231

5) AMERICA’s NEXT TOP MODEL – peberet nih!! tapi sekarang pon dah tak tengok. aku memang susah la nak tengok episode ni, nak pollo bagai…. kosserrr la. tak pe nanti beli dvd dia. hehehhe

tyra-banks-americas-next-top-model-college-edition-promo__oPt

Leave a Reply

