…DAY 15:: SOMETHING YOU DON’T LEAVE YOUR HOUSE WITHOUT…

Tarikh:: 15 December 2012

Masa:: 8.41am

1) DEADORANT – aku tak percaya pada bau badan. hahaha. walau pun memang tak ada bau badan. serious aku rasa tak selesa kalau tak pakai. tak cukup keyakinan diri lagi ni. Dan pilihan aku adalah rexona, memang terbaik!!

rexona-women-skincare-deodorant-roll-on-calming-1-69-oz-550x550

2) PERFUME – ini satu lagi yang aku wajib pakai bila keluar rumah walau pun sejengkal. nak jumpa orang biar wangi wangi… baik wangi dari busuk. Aku memang penggila Burberry~ weho!

Burberry-Body-Perfume-2

3) WALLET – kalau tak bawak wallet pon atleast aku akan bawak duit… risau lau apa apa jadi tengah jalan, atleast ada duit la kan barang singgit dua pon dah oke. lepas la beli air. bosan betul wallet gucci adalah tidak mau rosak rosak, bila aku boleh tukar baru ni hoihhhh! 

Gucci 170426F Women's Wallet

4) HANDPHONE – ouhhh ini nyawa…. boleh menyelamatkan bila keadaan terdesak and sesat. wajib bawak walau kemana aja. kalau boleh masuk toilet pon kena bawak!

IMG_20120619_170721-550x412

5) BRA AND PANTIES – mihmihmiih… tayah tunjuk gambar kot :p. memang tidak akan kemana mana tanpa dua benda ni. tak rela you jalan tak pakai benda ni, rasa macam berbogel pulak.

Leave a Reply

