…DAY 16:: A PHOTO OF YOU AND YOUR FAMILY…

Tarikh:: 16 December 2012

Masa:: 8.20pm

ini adalah saya yang terbaru. yang tidak bermakeup, walau secalit bedak pon tidak ada sebab saya adalah pemalas tahap dewa. sila bagi award pada saya atas kemalasan saya ini. orang lain pon tak ada yang pemalas macam saya. sampai nak berbedak pon fikir 80kali. las las tak jugak letak bedak itu. rambut baru dipotong tengah hari tadi siap rebond bagai. habis ratusan saya. kalau tidak sampai setahun jugak, saya bakor salun itu. wakakkaka!

ini pulak gambar family sayer. gambar raya tahun ni… mihmih… susah nak bergambar satu family jadi amekla yang mana ada, well teringin jugak nak pergi kedai bergambor ramai ramai tapi tulah….. 

kesian mak sayer, dia amat bengang sebab tak sempat nak bertudung leklok orang dah mintak ambik gambar. dahla tudung dia ada dalam lemari baju tidak bergosok, lepas tu kunci lemari baju itu pulak tertinggal di rumah kakak. sangat bagus. jadi tak boleh la nak bukak dan pakai jelah yang mana ada…. pastu terus bising bising gambar dia tak elok macam nenek kebayan katanya. adooiii la mak. nak buat camne. bukan kita mintak nak jadi cenggitu kan? huhuhu. tragedi hari raya betul.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s