…DAY 20:: THE MEANING BEHIND YOUR BLOG NAME…

TRU3 L0V3R… is always a winner

kenapa TRUE LOVER?
tak ada sebab pun kenapa aku letak. dah itu je yang terlintas dalam kapla wotak masa tu. maka membubuhkanlah ia disitu… ouhhh ayat, nanges cikgu bm aku ajar susah susah dapat A masih tunggang langgang.

aku selalu percaya dan tanam dalam diri…
seorang pencinta sejati pasti akan berjaya juga mendapat cintanya. asalkan dia jujur pada diri, bertawakal dan redha akan segala galanya, pasti Allah mudahkan jalan untuk dia. 
islamik betul la pulak jadiknya. abis tu apa aku nak goreng senanya ni. serious tak ada idea….
oke oke….

aku selalu percaya dan tanam dalam diri…
seorang pencinta sejati pasti akan berjaya juga mendapat cintanya. asalkan mereka saling mencintai dan saling menjadi pencinta sejati biarpun dugaan hebat datang menghalang, pasti pencinta sejati akan menang juga akhirnya… tak kisahla hebat mana pon dugaan, tapi aku yakin jika kau benar tulus mencintai seseorang, halangan besar macam mana pun kau mampu tempuh dan akhirnya kau akan miliki cinta itu jua.

boleh tak gorengan aku tu? aku tatau nak tulis apa. semua main kuar dalam kepala otak. aku tak pernah terfikir kenapa nak kena buat nama blog macam ni….

Leave a Reply

