…DAY 25:: SOMETHING THAT YOU MISS…

kenapa suka bagi aku soklan cenggini? aku tatau nak jawab hoihhh! masa sekarang otak adalah blank. jadi aku tatau apa yang aku rindu. sesuatu yang aku rindu. seyes aku tatau. kalau kau tanya seseorang yang aku rindu ke. mampu la aku jawab.

apa yeap? 

emmmm….

DSC00011

boleh? asik ingat makaaaannnn je kan? haishhh, serious aku blank. mahap kan jelah aku mampu letak gambar ni jep. mihmihmih….

oke oke akhirnya aku dah dapat jawapan, apa yang ku rindukan selama setahun ini…….. terlalu merindukan ini. andai mampu ia terulang, andai mampu aku join lagi kan besh. tapi…………….. orang dah tak sudi. tak boleh nak paksa. maklumlah dah tua, orang nak tengok orang muda pulak. tersisih gila rasa…… andai ia kekal~

 

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s